شالکه - گالاتاسرای:نوادگان سلطان سلیمان برای فتح ولتینس آرنا می آیند


Afellay Shalke deadline day

  ترکیب احتمالی

 
شالکه

Hildebrand
Uchida, Howedes, Matip, Kolasinac
Neustadter, Hoger
Farfan, Draxler, Bastos
Pukki
 
گالاتاسرای

Muslera
Sabri, Semih, Nounkeu, Riera
Hamit, Melo, Selcuk
Sneijder
Burak, Drogba


سایت گل-شالکه امیدوار است بتواند در غیاب کلاس یان هونتلار ستاره خط حمله خود برابر میهمان ترکیه ای پرستاره اش به عنوان دومین تیم آلمانی پس از دورتموند راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود بنابراین انتظار می رود تا تیمو پوکی از ابتدا جای خالی او را پر کند با توجه به این موضوع که ماریکا در دسترس نیست و رافائل نمی تواند در این فصل لیگ قهرمانان شالکه را همراهی کند.

شرایط زمانی سخت می شود که کایراکوس پاپادوپولوس نیز مصدوم و به این بازی نمی رسد در حالی که سئاد کولاسیناک جوان احتمالا به جای کریستین در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهد کرد.

به لطف محرومیت ژرمین جونز حالا مارکو هوگر می تواند از ابتدا در خط میانی بازی کند اما ابراهیم آفلای همچنان با مشکل مصدومیت خود دست و پنجه نرم می کند.

در سوی دیگر فاتح تریم که در شکست 0-1 جمعه شب در بازی های داخلی به دیدیه دروگبا استراحت داد تا برای این بازی حساس بتواند از ابتدا برابر شالکه از این مهاجم ساحل عاجی اش استفاده کند.

احتمال بازگشت و جایگزینی فیلیپه ملو به جای یکتا کوتولوس در خط میانی وجود دارد بازیکنی که به دلیل دریافت محرومیت در دور رفت این دیدار،بازی دور برگشت را از دست خواهد داد.

انتظار می رود تا دنی نوآنکئو به جای گوخان زان به قلب خط دفاعی گالاتاسرای بازگردد اما توماس اویفالوژی مصدوم و به این بازی نمی رسد،صبری ساری اقلو و امانوئل ابوئه به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می گیرند.



  آیا می دانستید؟

  •  
  • شالکه سه بازی اخیرش را برده اما در هیچ کدام آنها پیروزی قاطعی نداشته و از این حیت تنها از 13 بازی اخیرشان یک بار پیروزی قاطع داشته اند
  • با وجود تجربه یک فصل نا امید کننده در بوندس لیگا شالکه یکی از تیم هایی است که هنوز در این فصل لیگ قهرمانان شکست نخورده
  • بندیکت هوودیس و رومن نئوستادتر در تمام دقایق این فصل لیگ قهرمانان برای شالکه بازی کرده اند
  • دو پیروزی از سه برد اروپایی این فصل گالاتاسرای در بازی های خارج از خانه کسب شده-برابر کلوژ و براگا
  • حمید آلتینتاپ هافبک با تجربه گالاتاسرای دوران حرفه ای گری خود را در شالکه آغاز کرد پیش از آنکه در سال 2007 راهی بایرن مونیخ شود.

  • بوراک ییلماز ( تصویر سمت راست ) اولین نماینده ترکیه ایی محسوب می شود که برای چهار باشگاه مختلف در این فصل لیگ قهرمانان حضور داشته.بشیکتاش،فنرباغچه و ترابزونسپور.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391 ا 10:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.