بارسلونا - میلان:میلان با دو گل در نوکمپ/آیا کاتالان ها باز خواهند گشت؟


Kevin Prince Boateng and Stephan El Shaarawy - Inter-AC Milan


ترکیب احتمالی



ژاوی بازیساز بارسلونا پس از سپری کردن مصدومیتش در آستانه این بازی حساس آماده است تا برابر میلان از ابتدا برای بارسلونا به میدان برود.

ویکتور والدس پس از سپری کردن دو جلسه محرومیت از رقابت های داخلی می تواند بارسلونا را در این بازی حساس لیگ قهرمانان همراهی کند در حالی که جوردی رورا می تواند برای این بازی به چند بازیکن اصلی خود که در جریان پیروزی 0-2 برابر دپورتیوو لاکرونیا استراحت داده بود استفاده کند.

در سوی دیگر برای رسونری پاتزینی نمی تواند این تیم را در سفر به اسپانیا همراهی کند پس از آنکه در جریان بازی برابر جنوا از ناحیه نازک نی استخوان پای راست خود آسیب دید و هر چند که بالوتلی نمی تواند در این فصل لیگ قهرمانان میلان را همراهی کند اما در خط حمله بازیکنان دیگری چون روبینیو،بویان،نیانگ و البته الشعراووی ستاره بیست ساله این روزهای میلان در دسترس هستند،بازیکن ملی پوش ایتالیایی که خیلی ها بر روی او حساب ویژه ای باز کرده اند.

فیلیپ مکسس و کوین پرینس بوآتنگ با وجود مصدومیت جزئی که دارند اما به همراه میلان به اسپانیا سفر خواهند کرد و در صورت آمادگی به احتمال فراوان از ابتدا به میدان خواهند رفت

  آیا می دانستید؟

  • بارسلونا با کسب 15 پیروزی در 19 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان هنوز طعم شکست را تجربه نکرده و آخرین شکست آنها به باخت 1-2 برابر روبین کازان در ماه اکتبر سال 2009 بود.

  • کاتالان ها از 24 بازی ای که در رقابت های اروپایی دور رفت خارج از خانه را که باخته اند تنها در 11 بازی توانسته اند در نهایت دور برگشت به پیروزی برسند.با تمام این اوصاف هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان نتوانسته شکست 0-2 دور رفت را در بازی برگشت جبران کند.

  • میلان با کسب 7 پیروزی و سه تساوی هنوز در سال 2013 شکست نخورده است
  • میلان قهرمانان هفت دوره لیگ قهرمانان اروپا در این فصل تنها به یک تیم اسپانیایی باخته -شکست 0-1 به مالاگا در مرحله گروهی و آمار بازی های خارج از خانه آنها برابر حریفان اسپانیایی 4 پیروزی،شش تساوی و 13 شکست می باشد.
  • میلان یک بار در فصل 04-2003 مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دور رفت را با پیروزی 1-4 برابر دپورتیوو لاکرونیا با پیروزی پشت سر گذاشته بود اما در کمال شگفتی دور برگشت با نتیجه 0-4 تن به شکست داد و از دور این مسابقات کنار رفت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391 ا 10:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.