کارانکا: مورینیو به رئال و به بازی بعدی فکر می کند

آیتورکارانکا دستیار ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری قبل از بازی رئال مادرید مقابل سلتا ویگو شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

او در صحبت هایی اعلام کرد که تعدادی از بازیکنان تیمش در بازی امشب استراحت خواهند کرد:«سرخیو، واران و کوئنترائو استراحت می کنند.»

کارانکا در ادامه صحبت هایش به تمجید از په په هم پرداخت و گفت:« په په بازیکن مهمی برای ماست؛ این طور هست و خواهد بود. ولی او الان به تازگی از بند مصدومیت رها شده و اگر دراین میان کسی بوده تا به واران کمک کرده تا به این سطح برسد، او په په بوده و بس.»

دستیار آقای خاص در ادامه درمورد بازی امشب تیم مادریدی گفت:« ما همیشه تیمی را روانه میدان می کنیم تا در بازیهابه پیروزی برسد و تیمی که در بازی یکشنبه به میدان می رود هم تیم فوق العاده ای خواهد بود.»

کارانکا در مورد دوئل میان دیگو لوپس و ایکر کاسیاس، بعد از بازگشت کاسیاس از بند مصدومیت گفت:« ماهایی که دیگو را از قبل می شناختیم، از عملکرد او در درون دروازه رئال متعجب نشدیم. او در بازیهای مهمی بازی کرده و می خواهیم که ایکر هم در زودترین زمان ممکن بازگردد.  کاری که سرمربی تیم انجام خواهد داد این است که بهترین و آماده ترین دروازه بان را به میدان خواهد فرستاد. اینجا ثابت شده که یک بازیکن به خاطر نام و آوازه اش در ترکیب تیم قرار نمی گیرد؛ بلکه هرکسی بهتر باشد برای تیم به میدان می رود.»

کارانکا در واکنش به جنجال های اخیر درمورد اخراج نانی از زمین مسابقه در بازی رئال مادرید-منچستریونایتد هم صحبت کرد و گفت:« کسانی که شک نداشتند که محرومیت په په عادلانه بوده ولی حالا به محرومیت نانی شک دارند، اصلا عادی نیستند.»

او همچنین به این نکته اشاره کرده که بعد از کسب نتایج مطلوب، اوضاع در رختکن رئال مادرید کاملا آرام به نظر می رسد: « ما سرمربیان در حال تلاش هستیم تا بهترین عملکرد  را از تیم بگیریم و البته از بیرون، خیلی درمورد رختکن و جو رختکن صحبت می شود ولی حالا همه چیز آرام به نظر می رسد. ما در داخل رختکن خودمان مشغول کار هستیم و زمانی که تیم ببرد هم مثل همان روزی که تیم تن به شکست داده ، به همان ترتیب کار می کنیم.»

دستیار مورینیو در بخش پایانی صحبت هایش درمورد بازی یکشنبه شب رئال مقابل سلتا گفت:« بازی سختی است و باید تلاش زیادی در آن انجام دهیم تا تمرکزمان را حفظ کنیم. بعد از یک هفته رویایی، سرمربی تیم کمی به بازیکنان آرامش و استراحت داده و امیدواریم که امشب هم همین روند ادامه یابد.»

کارانکا در پاسخ به اخرین پرسش که درمورد مورینیو و آینده اش در رئال مطرح شده بود گفت:« مورینیو به رئال مادرید و به بازی بعدی تیمش فکر می کند.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391 ا 11:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.