شالکه 2–1 دورتموند، آبی های سلطنتی زردها را دوبل کردند

دربی دیدنی و هیجان انگیز منطقه رور، با پیروزی 2-1 شالکه مقابل دورتموند به پایان رسید تا اندک امیدهای شاگردان کلوپ برای رسیدن به بایرن عملا از بین برود.

در نیمه اول آبی ها بسیار بهتر از حریف کار کردن و خیلی زود توانستند توسط ژولین درکسلر به گل برسند. همکاری هوگر و اوچیدا، و پاس بی نقص مدافع ژاپنی برای درکسلر، با ضربه دیدنی این ستاره جوان، به گل اول بازی تبدیل شد.
چند دقیقه بعد شالکه می توانست به گل دوم برسد اما وایدن فلر با واکنشی دیدنی ضربه هونتلار را مهار کرد.
همکاری پیشچک و بلاژیکوفسکی یک موقعیت گلزنی برای دورتموند ایجاد کرد اما ضربه ستاره لهستانی از بالای دروازه به بیرون رفت. بازیکنان شالکه خیلی سریع به این حمله دورتموند واکنش نشان دادند و ژوئل ماتیپ می توانست نام خود را در جمع گلزنان بازی ثبت کند اما ضربه سر دیدنی او را ماریو گوتزه از روی خط دروازه دورتموند برگشت داد.
 اما سرانجام در دقیقه 35 هونتلار گل دوم شالکه را به نام خود ثبت کرد. یک حرکت از سمت راست و بار دیگر ارسال دقیق و تماشایی اوچیدا، با ضربه سر مهاجم هلندی به گل دوم شالکه تبدیل شد تا میزبان با برتری 2-0 به رختکن برود.
دورتموند نیمه دوم را با دو تعویض آغاز کرد. هوملس و گروس کروتز جای خود را به شاهین و رویس دادند تا دورتموند نیمه دوم را هجومی تر آغاز کند. البته شالکه هم در ضد حملات موقعیت های خوبی به دست آورد که یکی بعد از دیگری از دست رفت.
لواندوفسکی در دقیقه 59 با ضربه ای دقیق دروازه بان هیلده براند را باز کرد تا دورتموند به ادامه بازی امیدوار شود.
اما تا پایان بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا شالکه با پیروزی در این دیدار، با اعتماد به نفس کامل، این هفته در چمپیونزلیگ به مصاف گالاتاسرای برود.
از سوی دیگر لورکوزن هم در دیدار با ماینس شکست خورد تا دورتموند همچنان در رتبه دوم جدول بوندس لیگا باقی بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391 ا 11:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.