فینال جام حذفی اسپانیا: 17 می در ورزشگاه برنابئو

بالاخره بعد از چندین روز گمانه زنی اعلام شد که فینال رقابت های این فصل کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) در روز جمعه، هفدهم ماه می وساعت 21.30 دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود. این تصمیمی است که مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز به صورت رسمی به سران دو باشگاه اتلتیکومادرید و رئال مادرید ابلاغ می کنند و قطعا با موافقت سران هر دو تیم مواجه می شود؛ چرا که این بهترین گزینه پیش روی هر دو تیم خواهد بود.

تا پیش از این که تاکید براین بود تا بازی در یک زمین بی طرف برگزار شود، سران رئال، ورزشگاه های نوکمپ و مستایا را گزینه های ایده آلی می دانستند و سران اتلتیکومادرید اصرار داشتند تا ورزشگاه خانگی آنها یعنی بیسنته کالدرون میزبان این بازی باشد. چرا که آخرین بازی دو تیم در یک فینال کوپا دل ری در برنابئو برگزار شده بود و حالا آنها می خواستند تا این بار اوضاع برعکس باشد.

ولی خورخه پرس، یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال اسپانیا حالا به سران دو باشگاه اعلام می کند که نتیجه جلسات برگزار شده میان مسئولان فدراسیون با میگل آنخل خیل از سوی باشگاه اتلتیکوو خوسه آنخل سانچس از سوی رئال، به اینجا ختم شده که :« منطقی آن است تا بازی فینال در شهر مادرید برگزار شود. در ورزشگاهی که گنجایش تماشاگران بیشتری را داشته باشد.»

بدین ترتیب برنابئو ورزشگاه ایده آلی برای این تصمیم خواهد بود. حالا از نظر تشریفات و اصول کاری، سران دو باشگاه باید امروز این پیشنهاد را بپذیرند تا این خبر به صورت رسمی اعلام شود. البته مسئولان شبکه تلویزیونی تی.وی.ایی درخواست کرده اند تا برگزاری این بازی به روز شنبه 18 ماه می موکول شود.

دراین میان کسانی که بیشتر از سایرین سود می کنند، هواداران دو تیم خواهند بود. مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا رداین باره گفته اند:« با توجه به شرایط بحرانی اقتصادی دراسپانیا، اگر بتوانیم به هواداران کمک کنیم تا کمی در خرج کردن پولهایشان صرفه جویی کنند، آنها از ما متشکر خواهند بود.»

البته این به نفع همگان است؛ نه هواداران مبالغی را برای سفر به شهری دیگر برای تماشای بازی فینال هزینه می کنند وهم اینکه با توجه به گنجایش ورزشگاه برنابئو (80.354 نفر) در مقابل گنجایش 54.851 نفری ورزشگاه بیسنته کالدرون، تقریبا 25 هزار بلیط بیشتر فروخته خواهد شد.هر تیم 35 هزار بلیط برای فروش به هوادارانش دریافت خواهد کرد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ا 21:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.