قلعه نویی: حرکت آرش بچگانه بود/ برخورد می کنم تا تکرار نشود

امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، به شدت از اخراج آرش برهانی ناراحت بود و این ناراحتی را چند بار به زبان آورد. سرمربی استقلال، طبق معمول حرفهایش را با تشکر از دیگران آغاز کرد و نکات مختلفی را مطرح کرد.

برخورد با آرش برهانی
آرش حرکت بچگانه ای انجام داد و من نگران افت بدنی تیم در بازی مقابل العین هستم چرا که تیمم قهرمانانه 55 دقیقه مقابل تراکتور سازی ایستاد و فشار زیادی روی بچه ها آمد. با آرش برهانی برخورد انضباطی می کنم تا مثل ماجرای فرزاد حاتمی، این اخراج ها تکرار نشود.

وضعیت خسرو حیدری
خسرو حیدری در حال یخ درمانی است و میزان مصدومیتش مشخص نیست. یکی از دغدغه هایم حضور یا عدم حضور خسرو در بازی حساس با العین است.

تمجید از بیک زاده
هاشم بیک زاده یکی از بازیکنان بین المللی استقلال است و خوشحالم که احیا شده است. اول فصل برای او مشکلاتی پیش آمد که باعث شد افت کند اما در حال حاضر یکی از بهترین های استقلال است.

اعتراض به داوری
از دور که صحنه اخراج را دیدم فکر می کردم مظفری زاده اشتباه کرد. حرکت آرش برهانی را محکوم می کنم چون به میل تراکتوری ها رفتار کرد. به جز آن صحنه، اعتراض خاصی به داوری نداشتم.

فحاشی به کاظمیان
درباره فحاشی تماشاگران به کاظمیان، چیزی نشنیدم ولی اگر این اتفاق افتاده از جواد کاظمیان عذرخواهی می کنم. هر وقت احساس کردم که روی سکوها تنش وجود دارد، سعی کردم تماشاگران را آرام کنم.

قهرمانی در لیگ
هنوز صحبت از قهرمانی در لیگ زود است و آخر فصل معلوم می شود که درست کار کرده ایم یا نه. شادی پیروزی مقابل تراکتورسازی را امشب تمام می کنیم و به بازی با العین فکر می کنیم.

فوتبال دفاعی
در عمر مربیگری ام با 2 هافبک دفاعی فوتبال بازی نکرده ام. در تراکتور هم که بودم تیمم 4-3-3 بازی می کرد ولی شرایط بازی و ده نفره شدن، باعث شد که نیمه دوم در لاک دفاعی قرار بگیریم.

فوتبال پاک و مافیا
من شروع کننده فوتبال پاک در ایران بودم. سالی که ما در کورس بودیم و پاس قهرمان شد، من به خط قرمزهایی نزدیک شدم که بعد از آن، این القاب را برای من درست کردند. کدام مافیا؟ اگر مافیا بودم، 50 دقیقه ده نفره بازی نمی کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ا 20:55 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.