رونالدو در یک قدمی پادشاهی رئال !

کریستیانو رونالدو، ستاره‌ی پرتغالی رئال مادرید که بازگشت شکوه‌مندی را به ورزشگاه اولترافورد داشت و با گل‌زنی به تیم سابقش موجبات صعود تیمش را فرآهم ساخت، پیش از بازی از احساسات و محبت هواداران گفت و از انگیزه‌های بالایش برا فتح قله‌ی اروپا در یک روند گام به گام. او و رئال گامی بلند را در اولترافورد برداشتند و رونالدو به احترام همان محبت هواداران شادی نکرد !

واکنش کریستیانو به بازگشت به اولترافورد در برابر دوربین‌های خبری این‌گونه بود :" احساساتی وجود دارند که به خاطر محبتی که در این جا به من شده هرگز فراموش نمی کنم اما در رئال خیلی راحتم . همیشه می خواهم برنده شوم و با رئال تلاش می کنم که گام به گام به فینال چمپیونزلیگ برسم . " 

رونالدو یک جاه‌طلب است، کسی که هیچ خطی را خط پایان نمی‌بیند. دایره‌ی افتخارات او شعاع بی‌نهایت دارد. او برابر منچستریونایتد چهل و هفتمین گل اروپائی خود را نیز به ثمر رساند تا اوزه‌بیو را نیز پشت سرش بگذارد، همان اسطوره‌ی نام آشنای پرتغالی را ! رونالدو بی‌شک دی استفانو، اسطوره‌ی رئال مادرید را نیز پشت سر خواهد گذشت و از مرز 49 گل او نیز خواهد گذشت.

رونالدو با پیوستن به رئال مادرید چالشی بزرگ را تجربه کرد و به اوج پختگی رسید. او با پیراهن رئال مادرید در 36 بازی اروپایی 31 گل زده است. در حالی که به همراه شیاطین سرخ 58 بازی فقط 46 گل زده بود. در رئال میانگینش 0.86  گل در هر بازی بود و در منچستر 0.27. بدین ترتیب باید اوج‌گیری رونالدو با سه برابر شدن فرصت‌طلبی او در رئال تائید کرد.

 این اسطوره‌ی پرتغالی از زمان پیوستنش به رئال در ژولای 2008 در 185 بازی 186 گل زده است و با رکورد 1.01 گل در هر بازی روندی باور نکردنی داشته است . او  سه شنبه گذشته، چهلمین گلش در این فصل را زد . او در 18 بازی احتمالی باقی مانده می تواند که رکوردش را بهبود بخشد و تا رکورد 60 گل در این فصل برسد . هرچند او ترجیح می‌دهد این به جای این‌گونه گل‌زنی‌ها به فینال ومبلی برسد !




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ا 20:52 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.