قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی اروپایی، 15 مارس در نیون

قرعه کشی رقابت های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا روز جمعه هفته آینده، 15 ماه مارس در شهر نیون، مقر سازمان یوفا در سوئیس برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ساعت 12 ظهر به وقت اروپای مرکزی آغاز می شود و جیانی اینفانتینو، یکی از مدیران یوفا و جورجو مارکتی، مدیر رقابت های یوفا قرعه کشی این رقابت ها را برعهده خواهند داشت و البته این قرعه کشی در حضور استیو مک من من ، بازیکن سابق تیم های لیورپول و رئال مادرید به عنوان سفیر ورزشگاه ومبلی، ورزشگاه میزبان بازی فینال برگزار می شود.

در ادامه این مراسم و با مشخص شدن بازی های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان،  قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی رقابت های لیگ اروپا انجام می شود که این قرعه کشی ساعت 12.40 دقیقه به وقت اروپای مرکزی آغاز خواهد شد و مدیریت این مراسم نیز برعهده اینفانتینو و مارکتی خواهد بود و این بار سفرای ورزشگاه فینال، یعنی ورزشگاه آمستردام آرنا در این مراسم حضور خواهند یافت که از جمله این افراد می توان به پاتریک کلایورت، مهاجم سابق بارسلونا اشاره کرد.

این بار در مراسم قرعه کشی دیگر خبری از تیم اول و تیم دوم نخواهد بود و به علاوه تیم هایی از یک کشور هم ممکن است با هم روبرو شوند؛ اتفاقی که تا مرحله یک هشتم پایانی مطابق قوانین، صورت پذیر نبود. یعنی از این مرحله به بعد این امکان وجود دارد که شاهد رویارویی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا (در صورت صعود بارسلونا به دور بعد) و یا مصاف دورتموند و بایرن مونیخ ، دو تیم آلمانی باشیم.

بازی های دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در روزهای 2 و 3 آوریل برگزار می شود و بازیهای برگشت این مرحله در روزهای 9 و 10 آوریل انجام خواهد شد. از سوی دیگر بازی های مرحله بعد لیگ اروپا هم در روزهای چهارم و یازدهم آوریل دنبال می شود.

قرعه کشی بازیهای مرحله نیمه نهایی این دو تورنمنت روز جمعه، 12 آوریل در مقر یوفا در نیون انجام می شود.

تاپایان روز 4شنبه، 4 بازی از 8 بازی دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا انجام شده و 5شنبه شب بازیهای دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ اروپا نیز آغاز خواهد شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391 ا 12:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.