بکام: لیگ قهرمانان اروپا، خاص و ویژه است

دیود بکام، ستاره انگلیسی باشگاه پاریس سن ژرمن براین باور است که حضور در لیگ قهرمانان اروپا بعد از سه سال غیبت دراین تورنمنت، خیلی لذت بخش است.

بکام 37 ساله در بازی 4شنبه شب تیمش مقابل والنسیا روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و مورد استفاده هم قرار نگرفت ولی شاهد صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی بود که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد تا با نتیجه 2-3 از سد والنسیا عبور کند.

این بازی، می توانست اولین دوران حضور بکام در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ببعد از حضور در این تورنمنت با پیراهن میلان در سال 2010 باشد.

در پایان این مسابقه بکام به کانال پلوس گفت:« حضور در لیگ ام.ال.اس آمریکا تجربه فوق العاده ای بود ولی من همیشه دلم برای لیگ قهرمانان اروپا تنگ می شد.»

ستاره سابق لس آنجلس گلکسی که در طول شش سال حضورش در این تیم، به دو قهرمانی در ام.ال.اس کاپ دست یافته بود،ادامه داد:« وقتی طعم حضور و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را چشیده باشی، نمی توانی مانع از دلتنگی ات برای این تورنمنت بشوی. بلافاصله و به محض آغاز موزیک این بازیها، حس ویژه ای داری. بازیهای زیادی نیستند که بتوانند چنین جو و اتمسفری را رقم بزنند.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391 ا 12:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.