پاری سن ژرمن-والنسیا: کار سخت پاریسی ها در غیاب زلاتان

Valencia CF vs Paris Saint Germain (Champions League)
ترکیب احتمالی
پاری سن ژرمن

Sirigu
Jallet, Alex, Thiago Silva, Maxwell
Lucas Moura, Matuidi, Chantome, Pastore
Lavezzi, Gameiro
والنسیا

Alves
Pereira, Victor Ruiz, Mathieu, Guardado
Parejo, T Costa
Feghouli, Banega, Jonas
Soldado

کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه پاری سن ژرمن در این بازی حساس که در شهر پاریس برگزار می شود زلاتان ایبراهیموویچ و مارکو وراتی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و ژرمی منس هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
 کارت قرمزی که زلاتان ایبراهیموویچ در وقت های تلف شده بازی دور رفت دریافت کرد، دو جلسه محرومیت را برای او در بازیهای اروپایی به همراه داشته و البته سران باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به این حکم درخواست تجدید نظر داده اند تا در صورت صعود تیمشان به مرحله یک چهارم پایانی این ستاره سوئدی را به همراه داشته باشند. حالا انتظار می رود که کارلتو به جای ایبرا که در باخت 0-1 تیمش مقابل ریم در زمین مسابقه بود، کوین گامیه رو را در ترکیب اصلی قرار دهد.
البته او هنوز درمورد جانشین وراتی تصمیم گیری نکرده. دیوید بکام احتمالا امشب اولین بازی اروپایی اش برای پاری سن ژرمن را برگزار خواهد کرد. . آخرین باری که بکام در یک بازی اروپایی به میدان رفته بود ، باخت 0-4 او با میلان مقابل منچستریونایتد در سال 2010 بود.
انتظار می رود که تیاگو سیلوا هم به اوج آمادگی رسیده باشد ودراین بازی برای تیمش به میدان برود. کریستوف ژاله هم آماده است تا جای گرگوری فان در ویل که اخیرا ناامیدکننده ظاهر شده را پر کند.
از سوی دیگر ارنستو والورده، سرمربی والنسیا آماده است تادر غیاب ریکاردو کستا و عادل ارمی مصدوم، ژرمی متئوی فرانسوی را در خط دفاع تیمش قرار دهد
سوفیان فگولی که متولد پاریس است نیز در ترکیب تیم اسپانیایی به میدان می رود و روبرتو سولدادو بازیکن نوک خط حمله والنسیا خواهد بود.

 

  آیا می دانستید؟

  •  
  • آخرین باری که پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت به فصل 5-1994 برمی گردد که آنها در 5 بازی پایانی شان در آن فصل اروپایی به پیروزی رسیده بودند.   
  • تیم صدرنشین لیگ یک فرانسه در 22 بازی اخیر خانگی اش در اروپا شکست نخورده و آخرین شکست خانگی اروپایی این تیم به باخت 2-4 مقابل هاپوئل تل آویو در سال 2006برمی گردد. 
  • پاری سن ژرمن تمام 16 گلش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را از داخل محوطه جریمه حریفان به ثمر رسانده.  
  • گل بعدی ای که پاری سن ژرمن دریافت کند، پنجاهمین گل دریافتی این تیم در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا خواهد بود. 
  •  
  • باخت والنسیا در بازی رفت دو تیم، به روند 17 بازی بدون باخت این تیم مقابل حریفان فرانسوی پایان داد.  
  • در هر سه دیداری که والنسیا در رقابت های اروپایی در بازی رفت مغلوب شده، این تیم در نهایت نتوانسته به دور بعد صعود کند.
  • ارنستو والورده، سرمربی والنسیا امیدوار است که تیمش برای اولین بار بعد از فصل 7-2006 به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. در آن فصل والنسیا مقابل چلسی شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
  • تیاگو سیلوا، بلایس ماتوئیدی (پاری سن ژرمن) و آنتونیو بارراگان، وینسنته گوائیتا و تینو کستا همگی یک کارت زرد دیگر تا محرومیت فاصله دارند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391 ا 18:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.