ژابی آلونسو:بهترین دقایق بازی مان بعد از اخراج نانی بود

ژابی آلونسو بازیکن خط میانی باشگاه رئال مادرید در پایان بازی سه شنبه شب ورزشگاه اولدترافورد غرق در شادی بود.

او بعد از برد و صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نظرش را در مورد روند این بازی ابراز کرد و به این نکته اشاره کرد که تیم مادریدی تا قبل از اخراج نانی نتوانسته بود تا بهترین بازی اش را ارائه دهد ولی با خروج نانی از زمین و ده نفره شدن یونایتد، رئال توانست از برتری تعدادی اش در زمین نهایت بهره را ببرد.

در پایان این مسابقه آلونسو در صحبت هایی به شبکه تلویزیونی اسکای گفت:« اخراج نانی، تصمیم دشواری برای داور مسابقه بود ولی ما در بازی های دیگر هم دیده ایم که بازی کردن مقابل یک تیم ده نفره هم می تواند کار خیلی سختی باشد. بعد از اخراج نانی بود که ما توانستیم بهترین دقایق بازی مان را به نمایش بگذاریم.»

این ستاره اسپانیایی به این نکته اشاره کرد که بعد از گل دوم رئال، منچستریونایتد فشارش را برروی دروازه تیم مادریدی بیشتر کرد.  آلونسو ادامه داد:« یونایتد واقعا ما را تحت فشار قرار داد و خیلی سخت بود که تحت این فشار نلغزیم. ولی دروازه بان ما در این بازی فوق العاده کار کرد.»

با برد 2-1 رئال مادرید دراین بازی، رئال توانست به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و آلونسو دراین باره گفت:« هفته فوق العاده ای را پشت سرگذاشتیم و بعد از صعود به فینال کوپا دل ری و کسب پیروزی مقابل بارسلسونا، حالا به یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. می دانستیم که هفته ای کلیدی را پیش رو داریم که با تمام توان در طول این هفته بازی کردیم و اوضاع برایمان فوق العاده پیش رفت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391 ا 12:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.