منچستریونایتد 4-0 نوریچ: کباب قناری با سرآشپز ژاپنی


 

Shinji Kagawa, Manchester United

منچستریونایتد با درخشش شینجی کاگاوا مقابل نوریچ به پیروزی 4-0 رسید تا نشان بدهد برای دیدار سه شنبه مقابل رئال مادرید کاملا آماده است.

در این دیدار فرگوسن از ترکیب اصلی اش استفاده کرد تا کوچکترین تردیدی برای دستیابی به سه امتیاز این دیدار باقی نماند.

با این پیروزی منچستریونایتد روند شکست ناپذیری اش در همه رقابت ها را به 18 دیدار افزایش داد و فاصله شان با منچسترسیتی در صدر جدول هم به 15 امتیاز رسید.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و موقعیت های هم برای گلزنی ایجاد کرد اما تنها در آخرین ثانیه های از وقت های اضافه نیمه اول توسط کاگاوا به گل رسید.


همکاری والنسیا و فن پرسی یک موقعیت گلزنی را در اختیار این ستاره ژاپنی قرار داد و او از فاصله ای نزدیک دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم را نوریچ بهتر آغاز کرد و موقعیت هایی نیز به وجود آورد اما کم تجربگی بازیکنان این تیم این موقعیت ها را از آنها گرفت.

فرگوسن در دقیقه 65 فن پرسی را از زمین بیرون کشید تا بهترین مهاجمش را برای دیدار مقابل رئال کاملا آماده در اختیار داشته باشد.

در مقابل کاگاوا با زدن دو گل، هت تریکش را کامل کرد.

او ابتدا در دقیقه 76 با پاس رونی، برتری تیمش را به دو گل افزایش داد. و سپس در دقیقه 87 هت تریکش را کامل کرد و بار دیگر روی پاس رونی، دروازه مارک بان را برای بار سوم باز کرد.

وین رونی  در دقیقه 90 گل چهار را به نام خود ثبت کرد تا بازی خوب اش را تکمیل کرده باشد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391 ا 12:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.