گزارش روز: رئال به جای اولدترافورد در ورزشگاه سیتی تمرین می کند

رئال مادرید که روز سه شنبه و در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد به میدان خواهد رفت، از روز دوشنبه در این شهر حضور خواهد داشت

ولی مطابق قوانین و اصول مرسوم، جلسه تمرینی روز قبل از بازی اش را در ورزشگاه میزبان بازی انجام نخواهد داد و روز دوشنبه به جای ورزشگاه اولدترافورد، در ورزشگاه اتحاد ، ورزشگاه اختصاصی منچسترسیتی تمرین خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرد که طبق برنامه ریزی های انجام شده، جلسه تمرینی شاگردان ژوزه مورینیو در آستانه مصاف با منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شدو این در حالی است که سران یونایتد از نظر دادن در مورد دلایل این اتفاق عجیب طفره رفته اند.

روز دوشنبه شاگردان مروینیو در حالی در زمین سیتی تمرین خواهند کرد که به قصد کسب یک نتیجه مطلوب به انگلیس سفر خواهند کرد. آنها در دیدار دور رفت دو تیم در برنابئو به تساوی 1-1 دست یافته بودند و گلهای آن بازی را دانی ولبک و کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده بودند.

بازی سه شنبه شب به منزله بازگشت کریستیانو رونالدو به تیم سابقش نیز هست. ورزشگاهی که او برای شش فصل در آن توپ زده بود و در نهایت در سال 2009 باترک منچستر به رئال مادرید پیوست




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391 ا 12:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.