کاکا (2): تبدیل شدن به یک بازیکن معمولی،اصلا برایم آسان نبود؛رونالدو کاملترین بازیکن دنیاست


ریکاردو کاکا، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید روز جمعه در کنفرانس خبری تیمش قبل از مصاف با بارسلونا شرکت کرد؛ آن هم در شرایطی که هیچ یک از اعضای کادر فنی رئال پشت میکروفن ها قرار نگرفتند .

در آستانه این بازی که از سری رقابت های لالیگا برگزار می شود، کاکا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. دراینجا می توانید متن صحبت های کاکا به گزارش آ.اس را در دو قسمت مشاهده کنید. این بخش دوم از صحبت های کاکا است:

 *بحران در بارسلونا:ما به این فکر نمی کنیم که بارسایی ها را به بحران بکشیم یا نه. ما به کارهایی که خودمان می توانیم انجام دهیم فکر می کنیم. فوق العاده می شود که مقابل بارسلونا و منچستریونایتد به پیروزی برسیم. تیم ما نشان داده که می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد و این حس مثبت و خوبی به ما می دهد.

*ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی: در رختکن تیم دراین باره صحبتی نکرده ایم. ایده آل ترین ورزشگاه برای میزبانی فینال برنابئو خواهد بود ولی برای ما فرقی نمی کند. هر ورزشگاهی که میزبان این بازی باشد، ما آماده بازی کردن در بازی فینال هستیم.

*فصل بعد: دو سال دیگر از قرارداد من با رئال مادرید باقی مانده. خودم بدون هیچ مشکلی می توانم در اینجا به کارم ادامه دهم. ولی نمی خواهم بار سنگینی روی دوش باشگاه باشم. اگر ببینیم که باید باشگاه را ترک کنم تا چه تیم و چه خود من اوضاع بهتری داشته باشیم، این کار را انجام خواهیم داد.به علاوه می خواهم همچنان شانس بازی کردن در جام جهانی در کشورم را در گوشه ذهنم داشته باشم.

*لالیگا: می دانیم که فاصله 16 امتیازی تاصدر جدول فاصله زیادی است. فعلا فقط به بازی شنبه فکر می کنیم. در هر بازی به فکر کاهش این فاصله امتیازی هستیم. اگربتوانیم در فینال جام حذفی هم از سد اتلتیکوعبور کنیم، عالی خواهد بود.

*نیمکت نشینی: نیمکت نشینی آسان نبوده. من 11 سال است که به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال بازی می کنم.7 یا 8 سال در تیم های باشگاهی و تیم ملی کشورم بازیکن ثابت بوده ام. مصدومیت ها و مبدل شدن به یک بازیکن معمولی برایم اصلا ساده و آسان نبود

*اسکولاری: از زمانی که اوسر مربی تیم ملی شده تاحالا با او صحبتی نکرده ام. ما رابطه خوبی با هم داریم ولی نمی دانم که به تیم ملی بازخواهم گشت یا نه. هرچند که باید آماده باشم. خیلی دوست دارم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

*اوضاع کاکا در رئال: دوست دارم کارهای بیشتری برای رئال انجام دهم ولی تصمیمات را درک می کنم.بازیکنانی هستند که شرایط خوبی هستند و تغییر دادن اوضاع کار سختی است. من به تمام بازیکنانی  که برای تیم بازی می کنند احترام قائلم .هر روز تلاش می کنم تا دوباره مبدل به یک بازیکن مهم برای تیمم شوم.

*رونالدو: رونالدو کامل ترین بازیکنی است که در دنیای امروز فوتبال داریم. قدرت های او و توانایی اش در تعیین سرنوشت بازی، شبیه به هیچ بازیکن دیگری نیست. من او را با سایر بازیکنان مقایسه نمی کنم ولی هرروز رونالدو را می بینم و از توانایی ها و قدرت بالایش مطلعم. خیلی خوب است که او را به عنوان یک دوست و یک هم تیمی درکنارت داشته باشی و من برای او در هرکاری بهترین ها را آرزو می کنم.ما رابطه دوستانه و صمیمانه خوبی با هم داریم؛ نه فقط در داخل زمین، بلکه در خارج از باشگاه رئال مادرید هم با هم دوستان خوبی هستیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391 ا 12:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.