کاکا (1):کسی رفتاری نداشته که حس کنم یک بازیکن تمام شده ام


ریکاردو کاکا، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید روز جمعه در کنفرانس خبری تیمش قبل از مصاف با بارسلونا شرکت کرد؛ آن هم در شرایطی که هیچ یک از اعضای کادر فنی رئال پشت میکروفن ها قرار نگرفتند .

در آستانه این بازی که از سری رقابت های لالیگا برگزار می شود، کاکا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. دراینجا می توانید متن صحبت های کاکا به گزارش آ.اس را در دو قسمت مشاهده کنید. این بخش اول از صحبت های کاکا است:

* اوضاع شخصی در رختکن رئال: هیچ کسی کاری نکرده که من حس کنم که یک بازیکن تمام شده ام. شرایط در رختکن تیم رئال برای من شرایط راحتی نبوده ولی می دانم که هنوز هم می توانم در دنیای فوتبال تلاش کنم. ممکن است شرایط خوبی برای من از راه برسد تا بتوانم نشان دهم که در بازیهای مهم می توانم کارهای مهمی برای تیمم انجام دهم . اگر شنبه شب برای رئال بازی کنم، فرصت خوبی برای من خواهد بود.

*اولدترافورد: نمی دانم روز سه شنبه چه اتفاقی خواهد افتاد ولی مهمترین چیز برای ما بازی ال کلاسیکوی شنبه است. حالا تا روز سه شنبه خواهیم دید که چه کسانی بازی می کنند.

*شرایط رئال: بازی سه شنبه شب به ما روحیه زیادی داد. کسب پیروزی مقابل بارسلونا همیشه حس خوبی برای ماست. تیم ما همچنان با اعتماد و روحیه کار می کند و می بایست در بازی شنبه شب هم هر سه امتیاز بازی را بگیریم تا فاصله را از 16 امتیاز به 13 امتیاز بکاهیم.

*ناامیدی به خاطر بازی نکردن: بحث ناامیدی نیست . ما باید همیشه به تصمیمات سرمربی تیم احترام بگذاریم. او همیشه بهترین ها را برای رئال مادرید می خواهد . بازیکنان تیم به بهترین نحو ممکن تلاششان را انجام می دهند و من هم سعی می کنم که از فرصت هایی که دراختیارم قرارمی گیرد، بهترین بهره را ببرم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391 ا 12:41 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.