رئال مادرید - بارسلونا :جهنم برنابئو آماده پذیرایی از کاتالان ها

 

Klasikler: Barcelona - Real Madrid 
ترکیب احتمالی 





با توجه به دیدار حساس رئال مادرید برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان انتظار می رود تا ژوزه مورینیو سرمربی سفیدپوشان مادرید به چند بازیکن اصلی اش استراحت بدهد.

بنابراین ظاهرا از مارسلو،لوکا مودریچ،کاکا و کریم بنزما استفاده خواهد شد پس از آنکه پیروزی 1-3 اخیر تیم شان برابر بارسلونا از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را از دست دادند.

سرخیو راموس پس از سپری کردن یک جلسه  محرومیتش حالا بار دیگر در دسترس بوده اما آنخل دی ماریا به دنبال کارت قرمزی که برابر دپورتیوو لاکرونیا دریافت کرد یک جلسه محرومیت خود را سپری خواهد کرد.

هر چند که لیونل مسی تمرینات روز چهارشنبه را به دلیل تبی که داشت از دست داد اما انتظار می رود تا در بازی شنبه شب از ابتدا در ترکیب بارسلونا به میدان برود.

آدریانو مدافع پس از سپری کردن مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ داشت می تواند تیمش را همراهی کند در حالی که حضور الکس سانگ هنوز مشخص نیست

  آیا می دانستید؟
  • رئال مادرید از 11 بازی اخیر خانگی خود در لالیگا 10 بار موفق به پیروزی شده و در 24 بازی اخیر خانگی هنوز طعم شکست را تجربه نکرده
  • پیروزی 3-1 سفیدپوشان مادرید برابر بارسلونا در نوکمپ پس از برد 1-5 سال 1963 بهترین برد رئال مادرید در خانه بارسلونا بود
  • مادرید این فصل در مجموع رقابت ها 101 گل در 42 بازی انجام داده شده به ثمر رسانده ( آمار زدن 2.4 گل در هر بازی )
  • بارسلونا از هفت بازی اخیرش در مجموع رقابت ها تنها سه برد داشته (سه برد،دو تساوی و دو باخت )
  • بارسلونا با کسب یک پیروزی در هفت مصاف اخیرش برابر رئال مادرید آمار بسیار ضعیفی از این حیث دارد ( یک برد،سه تساوی و سه شکست )
  • لیونل مسی ( تصویر سمت راست ) در 15 دیدار متوالی لالیگا موفق به گلزنی شده که از این حیث رکوردار می باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391 ا 12:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.