آلونسو:رونالدو جاه طلب ترین بازیکنی است که به عمرم دیدم

ژابی آلونسو، هافبک رئال مادرید، با ستایش از کریس رونالدو، او را جاه طلب ترین بازیکنی که در عمرش دیده، توصیف کرد.

رونالدو سه شنبه شب در دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری نمایش درخشانی ارائه داد و با زدن دو گل، زمینه ساز پیروزی 3-1 تیمش شد.

آلونسو در گفتگو با سایت یوفا گفت:" او جاه طلب ترین بازیکنی است که در عمرم دیده ام؛ با عطش و اشتیاقی که دوست دارد در هر دیدار گلزنی کند. او از نظر توانایی های تکنیکی و قابلیت های ورزشی بی نظیر است.

او یک بازیکن کامل است؛ شوت های فوق العاده ای دارد؛می داند چگونه در نبردهای نفر به نفر، حریف را پشت سر بگذارد. خیلی خوب فضاها را پیدا می کند و از تایمینگ عالی برخوردار است."

این ملی پوش باتجربه اسپانیایی همچنین در مورد شانس رئال در رقابت های اروپایی صحبت کرد و تاکید کرد که رئالی ها عقده رسیدن به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ را ندارند.

" دهمین قهرمانی برای ما یک عقده نیست اما یک هدف بزرگ برای ماست. می دانیم که از آخرین قهرمانی رئال در اروپا زمان زیادی سپری شده است اما قهرمانی در این رقابت ها آسان نیست زیرا با بهترین تیم های اروپا رقابت می کنیم."

رئالی ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد به تساوی 1-1 رسیدند و هفته آینده در دیدار برگشت در الدترافورد مقابل این تیم قرار خواهند گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391 ا 1:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.