سویا2(3)-اتلتیکو مادرید2(4):فینال تمام مادریدی در کوپا دل ری

 فینال فصل 3-2010 کوپا دل ری یا جام حذفی اسپانیا یک فینال تمام مادریدی خواهد بود.

بعد از برد 1-3 رئال و مسجل شدن صعود این تیم به عنوان اولین فینالیست این دوره از رقابت ها اتلتیکومادرید هم در دیدار برگشتش در سویا و مقابل این تیم به یک تساوی 2-2 دست یافت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3-4 دیگر فینالیست امسال جام حذفی اسپانیا باشد.

شاگردان دیگو سیمئونه در ابتدا و در دقیقه 6 بازی توسط دیگو کستا به گل رسیدند و در دقیقه 29 رادامل فالکائو برای دومین بار دروازه تیم میزبان را باز کرد.

البته کار سویا همین جا به پایان نرسید و خسوس ناواس در دقیقه 39 یکی از دو گل خورده را جبران کرد. در حالی که بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه دنبال می شد، این ایوان راکیتیچ بود که در دقیقه 91 برای دومین بار برای سویا گلزنی کرد. هرچند که گل او فایده ای نداشت و نتوانست به صعود تیمش به فینال کمکی کند.

بدین ترتیب اتلتیکومادرید با صعود به بازی فینال به دنبال دومین جام قهرمانی اش زیر نظر دیگو سیمئونه خواهد بود . آنها درسال 2012 نیز توانسته بودند قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کنند. بدین ترتیب سویا هم دیگر شانسی برای کسب جام در این فصل نخواهدداشت. آخرین باری که آنها در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسیده بودند، سال 2010 بود

حالا دیگو کستا، گلزن برزیلی اتلتیکومادرید با 7 گل زده در این رقابتها، برترین گلزن رقابت های این فصل جام حذفی اسپانیاست و الواردو نگردو (سویا) و کریس رونالدو (رئال مادرید) هر یک 6گل برای تیم هایشان به ثمر رسانده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391 ا 11:4 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.