رونالدو:با اعتماد به نفس کامل مقابل من یونایتد قرار می گیریم

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بعد از درخشش در دیدار شب گذشته برابر بارسا، در انتظار دیدار مهم هفته آینده تیمش مقابل منچستریونایتد است.

شاگردان مورینیو با پیروزی 3-1 مقابل بارسا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، در مجموع به پیروزی 4-2 رسیدند و ستاره پرتغالی تایید کرد که هم تیمی هایش با روحیه ای مناسب پای به الدترافورد خواهند گذاشت.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شکست دادن بارسا چیزی است که همیشه به ما انگیزه زیادی می دهد.

صادقانه بگویم ما انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم اما تیم واقعا خوب کار کرد. ما اکنون باید مقابل منچستریونایتد قرار بگیریم و با توجه به این پیروزی، با اعتماد به نفس کامل این کار را خواهیم کرد. "

رونالدو با دو گلی که دیشب به ثمر رساند، تعداد گل هایش در همه رقابت های این فصل را به 39 افزایش داد.

ایکر کاسیاس، کاپیتان مصدوم رئال هم که در دیدار پیش رو مقابل منچستریونایتد حضور نخواهد داشت، در مورد این دیدار گفت:" ما با همین شیوه و ایده ای که مقابل بارسا بازی کردیم، به مصاف منچستریونایتد خواهیم رفت ومی خواهیم از بازیمان لذت ببریم. باید در الدترافورد هم نتیجه خوبی بگیریم.

در لیگ، شاید به این خاطر که بهترین بازی مان را به نمایش نگذاشتیم، نتوانستیم بهترین نتایج را بگیریم. اما کوپا دل ری و چمپیونزلیگ بزرگترین چالش های ما هستند."

سرخیو راموس، مدافع باتجربه رئال نیز در مورد پیروزی دیشب و دیدار مقابل منچستریونایتد گفت:" این پیروزی ارتباطی با دیدار مقابل منچستریونایتد ندارد اما مطمئنا اعتماد به نفس تیم را برای دیدارهای پیش رو افزایش می دهد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391 ا 22:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.