آلونسو: امیدوارم از تئاتربازی خبری نباشد؛ حتی ازتمارض هم تیمی هایم هم خوشم نمی آید

 

سایت گل- ژابی آلونسو ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید در آستانه بازی حساس امشب ورزشگاه نوکمپ در گفتگو با مجله ونیتی فیر از مسائل مختلف فوتبالی گفته.

بخش عمده ای از صحبت های او مربوط به مورینیو بوده. آلونسو در بخشی از این گفتگو که هفته گذشته منتشر شد و حالا در روزنامه مارکا بازتاب یافته در مورد رابطه مورینیو با ایکر کاسیاس، کاپیتان تیمش گفته:« کاسیاس و مورینیو رابطه حرفه ای خوبی دارند. ولی نمی دانم چرا باید این صحبت ها تا این حد پیش بروند.»

آلونسو در مورد مورینیو هم صحبت کرده و در تمجید از سرمربی پرتغالی تیمش گفت:« مورینیو خیلی خیلی خوب است. او یکی از بهترین سرمربیان دنیاست. در برخوردهای روزمره و در مصاف های رودررواست که می تواند بر تو چیره شود.»

ستاره اسپانیایی در مورد شرایط کنونی سرمربی پرتغالی در مادرید گفت:« زمانی که نتایج تیم خوب باشد، همه چیز زیبا به نظر می رسد ولی وقتی که اوضاع بد باشد، بحران ها، درگیری های فردی   و مشکلات از راه می رسند.»

بخش پایانی صحبت های آلونسو در مورد برخی بازیکنان بود که با تمارض خود را روی زمین می اندازند:« امیدوارم که از تئاتر خبری نباشد. چون حتی وقتی شاهد تئاتر بازی کردن یکی از هم تیمی هایم نیز هستم، از این موضوع اصلا خوشم نمی آید.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1391 ا 11:18 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.