گزارش روز : ال‌پیپیتو کهکشانی صدتائی شد

 

سایت گل-رئال مادرید در فصل 07-2006 با نظر فابیو کاپلو ، سرمربی وقت رئال مادرید ، تصمیم گرفت تا رونالدو ، اسطوره‌ی برزیلی خود را در لیست مازاد باشگاه قرار دهد. به این ترتیب در پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه رونالدو که حالا یکی از رکوردداران گل‌زنی در رئال نیز محسوب می‌شد ، به باشگاه میلان ایتالیا منتقل شد.

در این شرایط کاپلو که به شدت در خط حمله‌ی خود، خلا مهاجمی کا‌رآمد همچون رونالدو را احساس می‌کرد ، از سران رئال مادرید درخواست کرد تا مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرند. به این ترتیب بود که گونسالو ایگواین جوان با مبلغی در حدود 13 میلیون از تیم ریورپلاته‌ی آرژانتین راهی سانتیاگو برنابئو شد تا خلا رونالدوی کبیر را برای کهکشانی‌ها پر کند.

در آن زمان شرایط به هیچ وجه موافق حضور ایگواین نبود و بسیاری از منتقدان خریداری این بازیکن جوان را اشتباه بزرگ رئال مادرید در آن مقطع می‌دانستند و پرداختن 13 میلیون یورو در قبال این مهاجم را حماقتی بزرگ می‌دانستند. اما حالا پس از گذشتن شش سال از حضور ایگواین در جمع کهکشانی‌ها ، او به یکی از اسطوره‌های رئال مادرید تبدیل شد و در سن 24 سالگی موفق به برابری کردن با رکورد افسانه‌ی برزیلی در فصل 12-2011 شد و به خوبی از ارزش‌های خود دفاع کرد.

ال‌پیپیتو پس از پشت سر گذاشتن رکورد 104 گله‌ی رونالدو برزیلی با پیراهن رئال مادرید، در این فصل در هفدهمین نمایش خود در لالیگا موفق شد با به ثمر رساندن یک گل ارزشمند برابر دپورتیوو لاکرونیا، جدا از خلق یک لحظه‌ی ماندگار دیگر در ذهن هواداران مادریدی، به باشگاه صدتائی‌های قوهای سپید نیز قدم گذارد و پس از گذشت هفت فصل از زمان پیوستنش به رئال مادرید، موفق شود در 179امین بازی خود با پیراهن رئال مادرید صدمین گل خود را به ثمر برساند تا در تاریخ باشگاه محبوب خود ماندگار شود.

هیگواین در رئال مادرید فراز و فرودهای بسیاری داشته است و فصل‌های درخشانی را نیز پشت سرگذاشته است، درست مانند فصل پیش که با زدن 22 گل یکی از عوامل اصلی قهرمانی رئال در لالیگا محسوب می‌شد. اما درخشان‌ترین فصل این مهاجم آرژانتینی به زمان حضور مانوئل پلگرینی روی نیمکت تیم مادریدی برمی‌گردد، یعنی فصل 10-2009. در آن فصل گونسالو با زدن 27 گل در 32 بازی و مشارکت مستقیم در 5 گل، موفق‌ترین دوران حرفه‌ای خود را در لالیگا سپری کرد.

رئال مادرید در این فصل افت محسوسی را در لالیگا تجربه می‌کند و این افت بیش از همه در خط حمله‌ی این تیم احساس می‌شود، خط حمله‌ای که بدون تغییر نسبت به فصل قبل، دیگر آن‌گونه زهردار نیست و این امر را می‌توان به خوبی در آمار گل‌زنی هیگواین، رونالدو و البته بنزما مشاهده کرد. هیگواین با وجود قرار گرفتن در سیستم چرخشی مورینیو، تاکنون 17 بازی انجام داده است و تنها 9 گل برای رئال در لالیگا به ثمر رسانده است.   

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391 ا 17:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.