مورینیو(1):ترجیح می دهم بازی هایمان همیشه به این سختی باشد

 

سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانس خبری اش قبل از بازی سه شنبه شب مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری شرکت کرد و با لحن طنزآلودی پیغامی برای اوندیانو داور این بازی داشت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مورینیو در صحبت هایش از یازده بازیکن اصلی تیمش در این بازی چیزی نگفت.

متن کامل صحبت های مورینیو به نقل از آ.اس را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این صحبت ها را مطالعه کنید:

* آمادگی برای این بازی: این بازی از آن دسته بازیهایی است که دوست داریم در آن ها به میدان برویم و من هم شرایط کاملا مشابهی با بازیکنانم دارم. ترجیح می دهم که بازی های تیمم همیشه در این ابعاد و به این سختی باشند. می خواهیم که هر چه سریعتر این بازی ها از راه برسند: بازی مان در جام حذفی، در لالیگا و در لیگ قهرمانان اروپا

*زمانی ایده آل برای رویارویی با بارسا: زمان رویارویی با بارسا برای ما فرق خاصی نمی کند. چون حریف ما در حد  واندازه های بزرگی است. ما در تابستان مقابل آنها بازی کرده ایم و در ماه های اخیر هم مقابل آنها به میدان رفتیم. الان هم در میانه فصل هستیم و این بازی اهمیت برجسته و خاصی ندارد

*ترکیب اصلی تیم؛ کاکا درترکیب اصلی است؟: نمی دانم. بحث این نیست که نخواهم به شما بگویم؛ راستش را بخواهید خودم هم نمی دانم؛ هنوز به این موضوع فکر نکرده ام. طبیعتا در حالت عادی از ترکیب تیمم مطلعم و به شما نمی گویم ولی این بار حتی خودم هم نمی دانم که چه بازیکنانی را به میدان خواهم فرستاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391 ا 17:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.