جوهارت:باید پنالتی لمپارد را می گرفتم

 

سایت گل- جو هارت، دروازه بان منچسترسیتی، اعلام کرد که در دیدار روز گذشته مقابل چلسی احساس می کرد که حتما باید پنالتی فرانک لمپارد را مهار کند.

شماره یک تیم ملی انگلیس در دیدار روز گذشته سیتی- چلسی، در ابتدای نیمه دوم با خطا روی دمبا با یک پنالتی به حریف داد اما با مهار ضربه پنالتی لمپارد، اشتباهش را جبران کرد.

پس از آن یحیی توره و سرخیو آگوئرو برای سیتی گلزنی کردند تا سه امتیاز بازی به شاگردان مانچو برسد.

 هارت در گفتگو با خبرنگاران گفت:" باید پنالتی را مهار می کردم زیرا واضح بود که من پنالتی را داده ام. دمبا با باهوش بود و زانویش را بلند کرد. باید آن ضربه را می گرفتم. کارم را انجام دادم و بقیه کار را هم هم تیمی هایم کردند."

هارت همچنین فاش کرد که قبلا در مورد زدن ضربات پنالتی با لمپارد صحبت کرده بود و به همین دلیل از شیوه پنالتی زدن او آگاهی داشت.

"  ما بارها در مورد ضربات پنالتی صحبت کرده بودیم. من از صحبت کردن با او در مورد فوتبال لذت می برم. او قهرمان من است و یک حریف واقعا سرسخت.

من ساعت ها با او تمرین پنالتی می کردم زیرا می دانم که چقدر خوب است. فکر نمی کنم که حضور من در درون دروازه روی او تاثیر گذاشته باشد. فکر می کنم او کار خودش را انجام داد اما بدشانس بود که من هم به همان سمت رفتم."

با این پیروزی، فاصله منچسترسیتی با رقیب همشهری به 12 امتیاز کاهش پیدا کرد و هارت امیدوار است که تیمش بتواند تا پایان فصل، این فاصله را جبران کند.

" ما هرگز تسلیم نمی شویم. فکر می کنم این را نشان داده ایم. حتی اگر یک بازی باقی مانده و هنوز اختلاف 12 امتیاز باشد، ما برای پیروزی و قهرمانی خواهیم جنگید؛ هرچند غیر ممکن است!

اگر منچستریونایتد به پیروزی هایش ادامه بدهد، ما شانسی نخواهیم داشت اما آنها باید بدانند که ما آماده استفاده از اشتباهات آنها هستیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391 ا 10:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.