منچسترسیتی 2-0 چلسی: رستگاری با دست های هارت/ آسمان سیتی آبی شد

 

festejo Tevez y Agüero 

 

بازیکنان چلسی که تنها 64 ساعت بعد از دیدار مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا پای به این بازی گذاشته بودند، خسته به نظر می رسیدند و در مقابل بازیکنان سیتی از این فرصت استفاده کرده و بارها دروازه حریف را به خطر انداختند.

بیشتر حملات سیتی از سمت راست خط دفاعی چلسی صورت می گرفت و گائل کلیشی و داوید سیلوا تلاش می کردند با عبور از ایوانوویچ روی دروازه پتر چک خطرساز شوند.

 

در این بین جک رادول، هافبک جوان سیتی، صاحب چند موقعیت خوب شد اما چک دروازه تیمش را نجات داد. یکی از بهترین این موقعیت ها، ضربه سر عالی رادول بود که توسط دروازه بان باتجربه چلسی دفع شد.  در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

اما نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، برخورد دمبا با با هارت در درون محوطه جریمه سیتی موجب شد تا اندرو مارینر یک ضربه پنالتی به سود میهمان اعلام کند.

فرانک لمپارد برای زدن دویستمین گلش با پیراهن چلسی پشت ضربه قرار گرفت اما جو هارت با یک عکس العمل به موقع، ضربه او را مهار کرد تا دروازه ها همچنان بسته بماند.

تنها دقایقی بعد از اینکه چلسی این موقعیت را از دست داد، یحیی توره دروازه چلسی را با ضربه ای دیدنی باز کرد. پاس سیلوا برای ستاره ساحل عاجی او را در موقعیتی مناسب قرار داد و او با ضربه ای دقیق و فنی، توپ را از کنار دستان چک به تور دروازه حریف رساند.

چلسی در تلاش بود تا بتواند به گل تساوی برسد اما بازیکنان این تیم خسته تر از آن بودند که بتوانند موقعیتی جدی روی دروازه سیتی ایجاد کنند. در مقابل شاگردان مانچو با ضد حملات سریع صاحب موقعیت های دیگری شدند و در نهایت کارلوس تبس در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی، برتری سیتی را دو برابر کرد. این بار هم داوید سیلوا در نقش گلساز ظاهر شد و ستاره آرژانتینی را در موقعیت شوتزنی قرار داد. تبس هم از روی قوس محوطه جریمه و از بین کیهیل و داوید لوئیس، توپ را به گوشه دروازه چک رساند.

با این نتیجه، اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد.

سایت گل- منچسترسیتی با پیروزی 2-0 مقابل چلسی، بار دیگر فاصله اش با منچستریونایتد صدرنشین را به 12 امتیاز کاهش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391 ا 10:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.