کوئینزپارک رنجرز 0-2 منچستریونایتد: پلاس فیفتین!

 

Rafael, Manchester United, QPR 

 

یونایتدها در این دیدار با ترکیبی قدرتمندی راهی میدان شدند. حضور رابین فن پرسی و وین رونی در ترکیب اصلی نشان می داد که فرگوسن تنها به سه امتیاز دیدار فکر می کند. اما این رافائل، مدافع برزیلی شیاطین سرخ بود که گل اول بازی را به ثمر رساند.

بعد از یک شروع نه چندان خوب، سرانجام در دقیقه 23، رافائل با یک ضربه والی دیدنی، توپ را به گوشه دروازه ژولیو سزار فرستاد. این احتمالا بهترین گل دوران حرفه ای این مدافع جوان بود.

 

در سمت مقابل، تیم میزبان می توانست توسط کریستوفر سامبا در دقیقه 35 به گل تساوی برسد اما این بار رافائل دروازه تیمش را نجات داد تا برتری یونایتدها حفظ شود.

5 دقیقه پیش از پایان نیمه اول، فن پرسی مصدوم شد و جای خود را به دنی ولبک داد؛ هرچند به نظر نمی رسید که دچار مصدومیتی جدی شده باشد.

نیمه دوم را شاگردان ردنپ بهتر آغاز کردند و می توانستند توسط لوئیک رمی به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد.

در نهایت رایان گیگز، هافبک باتجربه یونایتدها، در دقیقه 80 دومین گل این فصل خود را به ثمر رساند تا خیال فرگوسن از کسب سه امتیاز بازی راحت شود. او روی پاس نانی، از تله آفساید عبور کرد و توانست با ضربه ای دقیق، دروازه حریف را باز کند.

چند دقیقه بعد، گیگز می توانست بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شود اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.  

سایت گل- منچستریونایتد با پیروزی 2-0 مقابل کوئینزپارک رنجرز، فاصله اش با منچسترسیتی در صدر جدول را به 15 امتیاز افزایش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391 ا 21:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.