بایرن مونیخ 6-1 وردربرمن؛ آتش بازی به سبک باواریایی

 

Bayern celebrate against Werder Bremen 

 

باواریایی ها بازی را بهتر از حریف آغاز کردند و بعد از از دست دادن چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 25 توسط آرین روبن به گل اول رسیدند. ارسال لام از سمت راست و اشتباه لوکاس اشمیتز، یک موقعیت را نصیب ستاره هلندی کرد و او هم بدون معطلی دروازه حریف را باز کرد.

برتری بایرن تنها 4 دقیقه بعد دو برابر شد. روبن این بار در نقش گلساز ظاهر شد و ضربه آزاد مواج او را خاوی مارتینس با ضربه سری دقیق به گل دوم بایرن تبدیل کرد.

 

در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول، سباستین پرودل به دلیل گرفتن یک موقعیت گلزنی از بایرن، با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد تا تیره روزی های برمن بیشتر شود.

نیمه دوم هم با برتری بایرن آغاز شد و گل سوم این تیم در دقیقه 49 روی اشتباه مدافع حریف به دست آمد. ارسال گومز و فشار ریبری روی مدافع برمن، موجب شد تا گبره سلاسی به اشتباه دروازه خودی را باز کرده و بازی را 3-0 کند.

حملات بایرن با این گل هم فروکش نکرد و ماریو گومز در دقیقه 51 گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. همکاری روبن و ریبری، یک موقعیت خوب را نصیب ستاره هلندی کرد و در حالی که ضربه چیپ او به آرامی از بالای سر دروازه حریف وارد دروازه می شد، گومز توپ را با شوتی محکم به تور دوخت تا این گل را به نام او ثبت شود.

چند دقیقه برمن روی یکی از معدود حملاتش یکی از گل های خورده را جبران کرد. ده بروین روی اشتباه دانته، این گل را به ثمر رساند.

بعد از دقایقی که از شدت حملات بایرن کاسته شد، آنها در 10 دقیقه پایانی بار دیگر به دروازه حریف یورش بردند و توانستند توسط ریبری و گومز به دو گل دیگر دست پیدا کنند.

ابتدا ریبری با یک ضربه والی گل پنجم را به ثمر رساند و سپس گومز در دقیقه 89 روز باشکوه آلیانس آره نا را تکمیل کرد.

بایرن در دیدار بعدی، باید در جام حذفی مقابل بوروسیا دورتموند قرار بگیرد.

سایت گل- بایرن مونیخ در دیداری که هزارمین تجربه بوندس لیگایی یوپ هاینکس محسوب می شد، با نتیجه پرگل 6-1 وردبرمن را در هم کوبید تا فاصله اش با تیم دوم جدول را به 18 امتیاز افزایش دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391 ا 20:57 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.