رونالدو(1):انتقاد بخشی از فوتبال است

سایت گل- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفتگو با مجله جی کیو که روز 26 فوریه به فروش می رسد درمورد مسائل مختلف فوتبالی صحبت کرده. او اعلام کرده که انتقادات هم بخشی از دنیای فوتبال است و باید با آن کنار آمد؛ هرچند که اعلام کرده که دردناک ترین نوع انتقاد، مطرح کردن مسائل خارج از زمین فوتبال است. رونالدو در این گفتگو از مسائل شخصی ترش که شاید کمتر کسی از آن خبر داشته باشد، از زندگی شخصی اش و موضوعات مختلف صحبت کرده. مسائلی که به نحوی با فوتبال مرتبط است. گزیده صحبت های رونالدو را در 2قسمت برای شما آماده کردیم که شما را به خواندن قسمت اول آن دعوت می کنیم:

انتقادات: انتقادات بخشی از کار و تجارت ماست. باید با این کنار بیائیم. آنچه برای من دردناک تر از هر چیزی است، انتقادات خارج از زمین فوتبال است. زمانی که در مورد نحوه بازی ام صحبت می شود، ناراحت نمی شوم؛ باز هم تکرار می کنم. چون وقتی می لغزم،خودم اولین نفری هستم که متوجه می شوم

*رئال مادرید: جام های قهرمانی مهم هستند . بقیه مسائل هم اهمیت زیادی دارند. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. مردم توقع دارند که ما ایده آل و بی عیب ونقص باشیم ولی به نظر من همیشه فضایی برای بهبود وجود دارد.

*کلونی پرتغالی ها در رئال: درمورد شکل گیری احتمالی کلونی پرتغالی ها در رختکن رئال باید بگویم که در ابتدا بیشتر با په په و کاکا می گشتم،  چون ما زبان مشترکی داشتیم و همگی پرتغالی حرف می زدیم ولی این حکایت از وجود یک کلونی در رختکن رئال ندارد. من دوستان فراوانی در رختکن رئال مادرید دارم و دوستانم مختص به هموطن هایم نمی شوند.

*رابطه صمیمانه باسرالکس فرگوسن: من اختلاف نظرهایی با سرالکس فرگوسن دارم ولی این در روابط افرادی که مدتی طولانی در سطوح بالا با هم در ارتباطند، طبیعی است. در هر صورت من احساس محبت خاصی به فرگوسن دارم. او به عنوان یک سرمربی و یک انسان فوق العاده است 

 

 

*بازی برگشت رئال –منچستر و احتمال بازگشت به یونایتد: کار کردن با بهترین افراد حرفه ای همیشه افتخار بزرگی است. اولین جملات فرگوسن خطاب به من رابه یاد دارم: حرفه ای گری را بشناس. خودت را بشناس. برروی  اهدافت تمرکز کن و هیچ وقت باورت را از دست نده

 

*تیم ملی پرتغال: فتح جام های قهرمانی با تیم ملی سخت تر از قهرمانی با تیم باشگاهی است. تیم ملی پرتغال به من این فرصت را داد تا در بازیهای سطح بالایی حضور پیدا کنم و به اهداف مهمی برسم: ما به فینال یورو2004 رسیدیم و در نیمه نهایی جام جهانی 2006 حاضر بودیم و در یوروی سال قبل هم خوب بودیم. این افتخار بزرگی است. ما هنوز هم تیم جوانی هستیم.

 

* بعد از خداحافظی از فوتبال:  بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال ، دوست دارم تادر دنیای ورزش بمانم. البته احتمال حضورم در دنیای مربیگری را هم رد نمی کنم. فوتبال زندگی من است. دوست دارم در دنیای فوتبال بمانم، حتی بعد از خداحافظی از  زمین چمن.در حال حاضر برروی سالهای باقی مانده به عنوان یک فوتبالیست تمرکز کرده ام و زمان خواهد گفت که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.



foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391 ا 10:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.