مالدینی:واقعا شوکه شدم،مونتولیوو پیرلوی جدید میلان است

 

سایت گل-مالدینی سمبل و نماد باشگاه میلان عملکرد اخیر ریکاردو مونتولیوو و البته پیشرفت و رشدی که داشته را زیر نظر گرفته و حتی این ملی پوش ایتالیایی را یک پیرلو جدید برای میلان و ایتالیا اعلام کرد.

به نقل از
ac-milan.ir-ریکاردو مونتولیوو که به تازگی در رقابت های داخلی ایتالیا نقش کلیدی را به دنبال عملکردی که داشته در میلان ایفا کرده و حتی در مصاف بزرگ چهارشنبه شب برابر بارسلونا بسیار خوش درخشید هر چند که از زمان پیوستنش به میلان این نخستین رویارویی او به بارسلونا بود.

این هافبک 28 ساله تیم ملی ایتالیا در تابستان 2011 پس از اتمام قراردادش با باشگاه فیورنتینا،فلورانس را به مقصد میلان ترک کرد و در حال حاضر با توجه به درخششی که داشته بسیاری او را با پیرلو جدید ایتالیا مقایسه می کنند.

مالدینی اسطوره میلان در مصاحبه با نشریه گاتزتا دلوسپورت گفت "مونتولیوو واقعا باعث تعجب و شگفتی من شده چرا که او روندی ثابت داشته.او ضمن داشتن کیفیت ثابت کرد که می تواند در پست های مختلف وظایف متفاوتی را انجام بدهد"

او در ادامه گفت "ریکاردو بازیکن سرنوشت سازی است،بازیکنی که می تواند جای خالی پیرلو در میلان را پر کند.او با داشتن قدرت فیزیکی در توپ های برگشتی پیروز می باشد"

میلان یکشنبه شب در سن سیرو جدال سختی را برابر شاگردان استرا ماچونی خواهد داشت،مصافی که در رتبه جدول بسیار موثر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391 ا 10:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.