دی ماریا:وقتی شرایط بر علیه مان است بهتر بازی می کنیم

 

سایت گل- آنخل دی ماریا، هافبک رئال مادرید، اعلام کرد که تیمش برای رسیدن به فینال کوپا دل ری، تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

رئالی ها سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میهمان بارسلونا خواهند بود و پس از آن برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، باید با منچستریونایتد روبرو شوند.

هر دو دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید و دی ماریا تایید کرد که تیمش کار دشواری در پیش دارد اما امیدوار است که فشاری که روی تیمش وجود دارد، به آنها برای رسیدن به مراحل بالاتر کمک کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شرایط خوب پیش می رود و ما امیدواریم که بتوانیم به همین مسیر ادامه بدهیم. می دانیم که برای صعود به مراحل بالاتر باید بهترین نمایش های مان را ارائه بدهیم که البته کار آسانی نیست. شاید بازی کردن در خارج از خانه به سود ما باشد زیرا وقتی شرایط علیه ماست، بهتر بازی می کنیم. ما در این هفته وقتی داشتیم تا خودمان را برای دیدارهای پیش رو آماده کنیم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود."

رئال این هفته در لالیگا مقابل دپورتیوو لاکرونیا قرار خواهد گرفت و ژابی آلونسو، هافبک باتجربه رئال، از شرایط خود در آستانه این دیدار راضی نیست:" من در حال ریکاوری هستم و تلاش می کنم تا هر چه زودتر به بهترین شرایط برسم."

او همچنین در مورد دیدار مقابل منچستریونایتد گفت:" منچستریونایتد در خانه بازی می کند و با توجه به اینکه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، هواداران آنها حمایت زیادی از تیم شان خواهند کرد.

این یک چالش است و اگر بتوانیم گل اول را بزنیم، شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت. الدترافورد ورزشگاه فوق العاده ای است و این از آن دیدارهایی است که ما دوست داریم در آن حضور داشته باشیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391 ا 22:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.