پیشنهاد 57 میلیون یورویی منچسترسیتی برای نیمار


سایت گل- باشگاه منچسترسیتی قصد دارد در راه خرید نیمار، ستاره جوان سانتوس، با باشگاه بارسلونا وارد رقابت شود و  با ارائه پیشنهادی 57 میلیون یورویی، این بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.

فران سوریانو و تکسیکی بگیریستاین، مدیران باشگاه منچسترسیتی در شب دیدار دوستانه تیم های ملی انگلیس و برزیل، با مدیربرنامه های نیمار در ومبلی دیدار و گفتکو کردند.

این اتفاق 6 هفته بعد از آن رخ داد که بگیریستاین برای انجام مذاکرات اولیه این انتقال راهی سائوپائولو شده بود.

سانتوس امیدوار است که تا پایان رقابت های جام جهانی 2014 این ستاره 21 ساله را در اختیار داشته باشد اما پیشنهادهایی که برای این باشگاه در تابستان ارائه خواهد شد، ممکن است تصمیم آنها را تغییر دهد.

این در حالی است که باشگاه بارسلونا سعی می کند تا با استفاده از رابطه خوب دنی آلوس، مدافع راست برزیلی اش، با نیمار، این بازیکن را به نوکمپ ببرد.

هرچند همه طرفین این موضوع را رد کرده اند اما گفته می شود توافقات اولیه بین سانتوس و بارسا نیز صورت گرفته است.

با این وجود، مدیران سیتی امیدوارند تا با یک پیشنهاد خیره کننده، یکی از مستعدترین ستاره های دنیای فوتبال را به اتحاد ببرند.
سیتی همچنین قصد دارد پیشنهادی خیره کننده برای خرید کریس رونالدو ارائه بدهد؛ هرچند این ستاره پرتغالی به تازگی گفته که با خاطر علاقه زیادش به منچستریونایتد، هیچ وقت پیراهن سیتی را به تن نخواهد کرد.

به همین دلیل، احتمال پیوستن نیمار به سیتی بیش از رونالدو است؛ به ویژه اینکه بگیریستاین رابطه بسیار خوبی با پدر این ستاره جوان برزیلی دارد.  

گفته می شود سیتی قصد دارد با استفاده از مشکلات مالی بارسا، با ارائه پیشنهاد و دستمزدی قابل توجه، باشگاه کاتالانی را پشت سر بگذارد. در واقع مدیران بارسا نگران هستند که بگیریستاین و سوریانو با اطلاعاتی که از وضعیت داخلی این باشگاه دارند، بتوانند این انتقال را به سود سیتی رقم بزنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391 ا 12:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.