ونگر: حالا باید غیرممکن را ممکن کنیم


سایت گل- آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال بر این باور است که تیمش اگر می خواهد با غلبه بر بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد باید غیرممکن را ممکن کند.

توپچی ها سه شنبه شب و در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-3 در خانه مغلوب بایرن مونیخ شدند ولی سرمربی فرانسوی آرسنال اعلام کرده که تیمش از این باخت ناامید نشده است.

ونگر در پایان این بازی به اسکای سپورتس گفت:« بیائید واقعیت را پنهان نکنیم. کار خیلی سختی خواهد بود ولی ما تلاش می کنیم تا غیر ممکن را ممکن کنیم. باید به مونیخ برویم و دقیقا مثل بازی خانگی مان بازی کنیم و تلاش کنیم تا نتیجه را تغییر دهیم. گل سومی که بایرن در بازی 3شنبه شب زد، کار را خیلی سخت کرد ولی ما باید تلاشمان را انجام دهیم. هواداران ما در بازی سه شنبه شب فوق العاده بودند و من واقعا ناامید شدم که نتوانستیم آنچه آنها می خواستند را برایشان فراهم کنیم.»

ونگر ادامه داد:« قطعا این بهترین آماده سازی روانی برای ما نبود؛ چرا که جو حاکم بر رختکن تیم قبل از آغاز بازی سه شنبه شب خیلی سخت بود. ولی بازیکنان من به شدت جنگیدند و تمام توانشان را به کار گرفتند.»

در ابتدای این بازی تونی کروس و توماس مولر دو بار برای بایرن گلزنی کردند و گل سوم این تیم را هم ماریو ماندزوکیچ به ثمر رساند و تک گل آرسنال را لوکاس پودولسکی زد. ونگر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:« من فکر می کنم که نتیجه 1-3 و گل سوم حریف، نشانی از ضربه روحی تیم ما بود؛ چون ما خیلی تلاش می کردیم تا بازی را 2-2 کنیم ولی در آن شرایط اگر 0-2 عقب باشی، کار خیلی سخت است.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391 ا 13:2 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.