تری: نمی توانم لمپارد را در باشگاه دیگری تصور کنم

سایت گل- جان تری، کاپیتان چلسی، اعلام کرد حتی نمی تواند به حضور فرانک لمپارد در یک باشگاه دیگر فکر کند.

این اولین بار است که مدافع باتجربه آبی ها در مورد جدایی هم تیمی قدیمی اش در تابستان آینده صحبت کرده و اعلام کرده که دوست دارد لمپارد در استمفوردبریج بماند.

قرارداد لمپارد با چلسی در تابستان پیش رو به پایان می رسد اما مدیران چلسی تاکنون حاضر به تمدید قرارداد او نشدند و دو ماه قبل هم به طور رسمی به این بازیکن اعلام کردند که قصد انجام چنین کاری را ندارند.

 

از آن زمان باشگاه های زیادی از جمله منچستریونایتد و لس آنجلس گلکسی برای به خدمت گرفتن این ملی پوش انگلیسی ابراز علاقه کرده اند اما جان تری هنوز امیدوار است که مدیران چلسی با تجدید نظر در تصمیم شان، قرارداد لمپارد را تمدید کنند:" او هنوز می تواند کمک زیادی به تیم بکند. لمپارد برای همه اعضای باشگاه الهام بخش است. او به سختی کار می کند و با توجه به گل های زیادی که به ثمر رسانده، می تواند یک الگوی خوب برای بچه ها باشد.

باور کنید او هنوز قبل و بعد از تمرینات به تنهایی روی نقاط ضعف و قوت اش کار می کند. او از زمانی که به این باشگاه آمده، برای همه اعضای باشگاه الهام بخش بوده است.

فکر می کنم می توانید ببینید که او همیشه آماده است. همه ما امیدواریم که او اینجا بماند و حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، می تواند سال های زیادی در پیش داشته باشد."

تری در پاسخ به این سوال که آیا دیدن لمپارد در پیراهن باشگاه دیگر برایش دشوار است یا نه، گفت:" حتی نمی خواهم به آن فکر کنم."

لمپارد اکنون 199 گل برای چلسی به ثمر رسانده و تنها سه دیگر برای رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی که در اختیار بابی تاملینگ است، فاصله دارد. هواداران چلسی هم در همه دیدارهای این تیم با سر دادن شعار "قرارداد او را تمدید کنید"، مشتاقانه خواهان ادامه حضور لمپارد در استمفوردبریج هستند.

تری خود نیز به روزهای پایانی دوران حرفه ای اش نزدیک می شود و به تازگی بنیتس اعلام کرد جایگاه این مدافع باتجربه در ترکیب اصلی آبی ها تضمین شده نیست. او تایید کرد که پذیرفتن این مسئله چندان آسان نیست:" وقتی برای 10 سال بازی می کنید و ناگهان دیگر در ترکیب اصلی قرار نمی گیرید، باید خوب تمرین کنید و خوب بازی کنید، تا سرمربی را تحت تاثیر قرار بدهید.

ناامید کننده ترین مسئله برای من این است که وقتی رافا بنیتس به تیم آمد، من آماده نبودم و نمی توانستم او را تحت تاثیر قرار بدهم و نشان بدهم که چه توانایی های دارم. تنهایی در رختکن نشسته بودم و از پنجره به تمرین بقیه بازیکنان نگاه می کردم.  

او هنوز هم یک بازی از من، وقتی 100 درصد آماده هستم، را ندیده و چند بازی لازم است تا این اتفاق رخ بدهد. تنها کاری که من می توانم انجام بدهم، این است که خوب بازی کنم. اگر به ترکیب فراخوانده شوم، سعی می کنم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم. البته تیم از روحیه بالایی برخوردار است و کسی تحت تاثیر برخی نتایج ضعیف تیم قرار نگرفته است. همه ما از ذهنیت خوبی برخورداریم و همیشه هم همین طور خواهد ماند."




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391 ا 13:1 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.