احتمال غیبت فیل جونز در دیدار برگشت مقابل رئال


 


سایت گل، فیل جونز، مدافع منچستریونایتد، که در دیدار شب گذشته مقابل ردینگ مصدوم شد، امروز تحت معاینات بیشتر قرار خواهد گرفت.

این مدافع جوان در پیروزی 2-1 شب گذشته شیاطین سرخ برابر ردینگ در رقابت های اف ای کاپ، به دلیل مصدومیت، در همان نیمه اول، از بازی خارج شد و اکنون حضورش در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر رئال مادرید، در هاله ای از ابهام قرار دارد. او در دیدار رفت، در ترکیب اصلی تیمش بود.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به سایت گل گفت:" امیدواریم که این مصدومیت شدید نباشد؛ هرچند دیشب، شرایط او خیلی خوب به نظر نمی رسید."

جونز شب گذشته با یک چکمه محافظ الدترافورد را ترک کرد و انتظار می رود حداقل دیدار پیش رو برابر کیو پی آر را از دست بدهد.

اما در شب بدشانسی جونز، نانی، هافبک منچستریونایتد، نمایش درخشانی داشت و سرالکس فرگوسن او را مورد ستایش قرار داد.

این ملی پوش پرتغالی که جای جونز را در میدان گرفت، گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند و پاس گل دوم را برای خاویر ارناندز فراهم کرد.

فرگوسن در مورد او گفت:" نقش او در پیروزی تیم فوق العاده بود. او پیش از گلش هم دو ضربه فوق العاده داشت. اولی به تیر خورد و دومی توسط دروازه بان حریف دفع شد. در نیمه دوم هم که گل اول ما را زد و فکر می کنم به خاطر او بود که ما به پیروزی رسیدیم.

فکر می کنم او شایسته این بود. او استعداد فوق العاده ای است. اگر او بتواند همین همین فرم را حفظ کند، کار من برای انتخاب ترکیب اصلی دشوارتر خواهد شد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391 ا 19:17 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.