دروگبا آماده بازی گالا-شالکه، در میان استقبال پرسروصداترین تیم دنیا


سایت گل- دیدیه دروگباˈ باید هنگام مصاف گالاتاسرای با شالکه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خود را آماده استقبال توفانی هواداران این تیم کند. بویژه آن که آنها اکنون عنوان ˈ پر سر و صدا ترین ˈ را در جهان کسب کرده اند.

به گزارش روزنامه های انگلیس، بلندی صدای تماشاچیانی گالاتاسرای در تازه ترین دیدار این تیم که مسابقه دربی محسوب می شد 131 دسی بل بود که بلندتر از صدایی است که در پنجاه متری یک جت جنگنده هنگام بلند شدن از زمین می شنویم .

این سنجش بر اساس ضبط صدای هواداران گالاتاسرای در ˈ ترک تلکن آرناˈ صورت گرفته است.

چندی پیش ˈ گری نویلˈ گفت :«هیچ وقت در جایی پر سر و صدا تر و شلوغ تر از گالاتاسرای بازی نکرده ام.» مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس به ورزشگاه علی سامی ین اشاره می کرد که ظرفیت 24 هزار نفر را دارد و کمتر از نیمی از ورزشگاه کنونی این تیم گنجایش داشت.

سه تیم گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش که هر سه در استانبول هستند میلیونها هوادار دارند. صدایی که هواداران این تیم ها در ورزشگاه تولید می کنند، شوک آور است و شما را از وحشت از جا می پراند.

به نظر می رسد که دروگبا یا باید گوشش را به این صدا ها عادت بدهد و یا با یک گوشی به میدان برود، چرا که با هر حرکت او هزاران هوادار گالاتاسرای در ورزشگاه به وجد می آیند.

باشگاه چینی ˈ شانگهای شنهواˈ هنوز به پیوستن دروگبا به این باشگاه ترکیه اعتراض دارد و گفته است به موضوع را به فیفا خواهد کشاند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391 ا 12:52 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.