گزارش روز: دروازه ی خالی، سرمای زیر صفر و بیکاری دروازه بان بایرن


سایت گل- در نیم فصل دوم بوندس لیگا بایرن عملکرد فوق العاده ای داشت. چهار بازی، چهار پیروزی یازده گل زده و بدون گل خورده، بایرن به دروازه بان نیازی ندارد.

در حاشیه دیدار شنبه شب بایرن و شالکه اتفاق جالب و منحصر به فردی رخ داد مانوئل نویر در این دیدار یکی از بیکارترین بازیکنان زمین بود و تنها دو یا سه بار در مقابل حملات حریف مجبور به واکنش شد در اکثر زمان های نیمه دوم توپ در نیمه زمین شالکه در جریان بود دمای منفی شش درجه شهر مونیخ و بیکاری، موجب شد نویر در زمان هایی از بازی با همبازی های   ذخیره ی خود که در پشت دروازه مشغول گرم کردن بودند به نرمش بپردازد.


KjrJLOFa6G.jpeg
در یکی دو صحنه که از سوی تلویزیون آلمان شکار شد مانوئل نویر با توماس مولر به تمرین با توپ و گرم نگه داشتن خودمشغول بود نویر در این مورد می گوید:" در پشت دروازه دو بار با توماس مولر مشغول کار با توپ شدم تا خودم را گرم نگه دارم زیرا ضد حملات شالکه می توانست برای ما دردسرساز شود و برای مقابله با آن باید آماده می شدم."

البته داور بازی می توانست به علت ورود توپ اضافی به زمین بازی را متوقف کند اما به نظر می رسد بازی یک طرفه بایرن در نیمه زمین شالکه او را از این تصمیم منصرف کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391 ا 17:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.