راموس: امیدوارم مورینیو در رئال بماند

سایت گل- سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد در چمپیونزلیگ، شایعه اختلاف بازیکنان این تیم با مورینیو را بار دیگر تکذیب کرد.

رئالی ها در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو میزبان منچستریونایتد خواهند بود. بعد از نتایج ضعیف در لالیگا و اختلاف 16 امتیازی با بارسا، اکنون قهرمانی در چمپیونزلیگ اولویت اصلی رئالی هاست.

این در حالی است که در چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد اختلاف مورینیو با بازیکنان تیمش منتشر شد و حتی گفته شد که کاسیاس و راموس از رئیس باشگاه خواسته اند که از بین آنها و مورینیو، یکی را انتخاب کند. شایعاتی که البته خیلی زود تکذیب شد.

راموس نیز بار دیگر با حمایت از سرمربی تیمش، این اخبار را شایعه سازی رسانه ها دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" چیزهایی که در مورد درگیری در رختکن تیم گفته می شود، واقعیت ندارد. اگر مشکلاتی در رختکن وجود داشته باشد و یا رابطه ها بد باشد، همه این ها می تواند روی بازیکنان تاثیر بگذارد. اما وقتی مشکلی وجود ندارد و بعضی ها آن را از خودشان می سازند، دیگر اهمیتی ندارد.

 ما نباید به این شایعات توجه کنیم. زیرا اگر بخواهید به آنها توجه کنید، نمی توانید زندگی کنید."

او در پاسخ به این سوال که آیا مورینیو فصل آینده هم در رئال خواهد ماند، گفت:" بیایید امیدوار باشیم این طور باشد. اما این تصمیمی است که او باشد بگیرد . او مربی فوق العاده ای است و ما خوش شانس هستیم که او در تیم مان داریم. تصمیم برعهده اوست. او تصمیم می گیرد که چه کاری انجام بدهد. ما از بودن او خوشحال خواهیم شد."

کریس رونالدو هم از مذاکرات برای تمدید قراردادش با رئال خوداری کرده اما راموس امیدوار است که این ستاره پرتغالی هم در سانتیاگو برنابئو بماند.

" فکر می کنم او بخواهد ادامه بدهد. امیدوارم این طور باشد. او یکی از بازیکنان کلیدی ماست. او انگیزه زیادی دارد و خوب بازی می کند. کریس و بعضی از ما احساس می کنیم که متعهد هستیم تا باشگاه را برای سال ها به پیش ببریم."




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 بهمن 1391 ا 11:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.