بوروسیا دورتموند 1-4 هامبورگ/ فینک جام را به بایرن داد؛ هامبورگ رفت و برگشت

Bundesliga: Borussia Dortmund vs Hamburg, Son
سایت گل-بوروسیا دورتموند در هفته بیست و یکم در حالی میزبان هامبورگ است که یورگن کلوپ با بحران مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار خود روبرو بود.

مارسل اشملزر، کوین گروتس کروتز و ایلکای گوندوگان سه بازیکن بوروسیا به دلیل مصدومیت دیدار حساس مقابل هامبورگ را از دست دادند تا یورگن کلوپ برای بحران سمت چپ خط دفاعی خود دست به دامان اسون بندر شود و نوری شاهین را از ابتدا در ترکیب خط هافبک خود به میدان بفرستد.

بازی در نیمه نخست بسیار جذاب دنبال شد سرعت بازی فوق العاده بود دو تیم برای کسب هر سه امتیاز به میدان آمده بودند بوروسیا دورتموند اولین گل بازی را در دقیقه 17 به ثمر رساند روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی زرد ها از اشتباه رنه آدلر و وسترمان دو ملی پوش هامبورگ نهایت استفاده را برد و موفق شد دورتموندی ها پیش اندازد.


اما این پایان کار در نیمه نخست نبود هامبورگی ها تنها یک دقیقه پس از دریافت گل نتیجه را به تساوی کشاندند واکنشی سخت پیش روی وستفالنی ها بود در دقیقه 26 طی ضد حمله ای طوفانی توسط هونگ مین سون بازیکن کره ای گل زیبایی را وارد دروازه وایدن فلر کرد تا هامبورگ با برتری 2 بر 1 به رختکن برود.

صحنه حساس بازی در نیمه اول خطای خشن روبرت لواندوفسکی بود که در دقیقه 30 بازی رخ داد این خطا با دخالت رافا فان در فارت و درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد داور بازی در این صحنه برای چند دقیقه بازی را متوقف کرد و با مشورت دو کمک خود تصمیم بر اخراج مهاجم دورتموند گرفت این تصمیم با اعتراض هواداران و بازیکنان دورتموند همراه شد از این لحظه به بعد کمی بازی رو به خشونت گذاشت و بازیکنان دورتموند به اکثر سوت های قاضی میدان اعتراض می کردند.

نیمه دوم دیدار با همان شور و حرارت نیمه اول آغاز شد بوروسیا دورتموند برای فرار از شکست خانگی به آب و آتیش می زد حملات دامنه دار آن ها در دقیقه 60 منجر به اخراج مدافع هامبورگ شد. خطای جفری بروما گرفتن شانس مسلم گل تشخیص داده شد و داور بازی با بیرون آوردن کارت قرمز مستقیم بازی را به تعادل کشاند.

برخلاف روند بازی بار دیگر هامبورگ موفق شد در دقیقه 62 با سانتر زیابی آئوگو و ضربه سر رودنوس به گل سوم خود دست یابد. پس از گل بود که یورگن کلوپ مجبور به استفاده از گوندوگان و شیبر شد تغییر تاکتیک کلوپ دورتموند را بیش از پیش هجومی کرد اما حملات آن ها نتیجه نداد و مدافعان و دروازه بان هامبورگ به خوبی از گل های خود دفاع می کردند و حتی در پی اشتباه بلاژی کوفسکی که بدنبال گرفتن خطا از داور بازی بود موفق شدند گل چهارم را نیز از روی سانتر عرضی یانسن توسط مین سون به ثمر رساند تا تورستن فینک در دو دیدار رفت و برگشت از یورگن کلوپ شش امتیاز بگیرد و ناامیدی زرد ها را برای کسب قهرمانی پر رنگ تر کند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391 ا 20:15 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.