بایرن مونیخ - شالکه / تلاش میهمان برای تکرار روزهای خوب گذشته


Bundesliga : Mainz 05 - Bayern Munich

  ترکیب احتمالی

 
بایرن مونیخ
 
Neuer
Lahm, Dante, Van Buyten, Alaba
Martinez, Schweinsteiger

Muller, Kroos, Ribery
Mandzukic
 
شالکه

Hildebrand
Uchida, Howedes, Matip, Fuchs
Jones, Neustadter
Farfan, Draxler, Bastos
Pukki


سایت گل-یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ در بازی شنبه عصر برابر شالکه از هفته بیست و یکم رقابت های بوندس لیگا به احتمال فراوان از توماس مولر و ماریو مندژوکیچ از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد پس از آنکه این دو بازیکن در بازی های اخیر بایرن مونیخ خوش درخشیدند و به دو مهره کلیدی در تیم یوپ هاینکس تبدیل شدند.

باوارایی ها ظاهرا در این بازی با ترکیبی به میدان می روند که در چهار بازی متوالی اخیرشان استفاده شد،بنابراین انتظار می رود تا ماریو گومز و آرین روبن همچنان از روی نیمکت ذخیره ها مجبور به همراهی بایرن مونیخ باشند.

در سوی دیگر ینس کیلر سرمربی شالکه مجبور است بدون کلاس یان هونتلار که در اردوی تیم ملی هلند با مصدومیت روبرو شد برابر بایرن مونیخ تیمش را به میدان بفرستد. تیمو پوکی ستاره جوان فنلاندی باشگاه شالکه که در این فصل بوندس لیگا از او نیز استفاده شده احتمالا از گزینه های اصلی جایگزین کاپیتان مصدوم شالکه در خط حمله می باشد.یولین درکسلر یکی دیگر از بازیکنانی است که حضورش برای این بازی هنوز قطعی نیست پس از آنکه این بازیکن در ارودی تیم ملی آلمان یک سرماخوردگی شدید گریبانگیرش شد.با این اوصاف او همچنان این شانس را دارد در این بازی حساس از ابتدا برای تیمش به میدان برود.


  آیا می دانستید؟
  • بایرن مونیخ صدرنشین اختلاف باورنکردنی 14 امتیازی با بوروسیا دورتموند تیم دوم جدول دارد در حالی که تنها 14 بازی تا پایان رقابت های این فصل بوندس لیگا باقی مانده 
  • با زدن 51 کل در بازی های لیگ،بایرن مونیخ این فصل با آمار 2.5 گل در هر 20 بازی این فصل بهترین و خطرناک ترین خط حمله این فصل بوندس لیگا را دارد.
  • ماریو مندژوکیچ،بهترین گلزن بایرن مونیخ (تصویر سمت راست ) در سه بازی اخیر تیمش پنج بار گلزنی کرده و همچنین با گلزنی در بازی اخیر تیم ملی کرواسی او در چهار متوالی است که موفق به گلزنی شده.
  • شالکه در این فصل از رقابت های بوندس لیگا دو نیمه متفاوت داشته.آنها ابتدا با کسب هفت پیروزی از 11 بازی ابتدایی فصل شروع خوبی در لیگ داشتند اما پس از آن ها با متحمل شدن 5 شکست و تنها یک پیروزی در 9 بازی اخیر شالکه به رده ششم جدول سقوط کرده است.
  • شالکه سابقه هفت قهرمانی در بوندس لیگا را دارد،با این اوصاف آخرین قهرمانی شالکه در این رقابت ها به فصل 58-1957 باز می گردد.
  • ینس کیلر مربی حال حاضر شالکه پس از اخراج هاب استیونز از شانزدهم ماه دسامبر گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391 ا 9:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.