ساندرلند - آرسنال/ گربه های سیاه میزبان توپچی های زخمی


EPL:Asmir Begovic - Alex Oxlade-Chamberlain, Arsenal v Stoke City

  ترکیب احتمالی

 
ساندرلند
Sunderland
Mignolet
Gardner, Bramble, O'Shea, Rose
Larsson, N'Diaye, Vaughan, Johnson
Sessegnon
Fletcher

 
آرسنال
  Arsenal FC
Sczcesny
Sagna, Mertesacker, Miquel, Monreal
Arteta, Wilshere
Walcott, Cazorla, Podolski
Giroud



سایت گل-مارتین اونیل سرمربی ساندرلند مجبور است بدون کارلوس کویار  مصدوم ،مدافع اصلی میانی خود به دیدار آرسنال برود بنابراین تیتوس برامبل در کنار جان اوشی زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد.

این مدافع ایرلندی در  غیاب لی کاترموله مصدوم وظیفه کاپیتانی تیمش را بر عهده می گیرد هر چند که انتظار می رود تا این هافبک 24 ساله در این بازی بر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشته باشد.

وس براون به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و آسیب دیدگی بلند مدتی که دارد از همراهی تیمش محروم بوده و دنی گراهام نیز پس از انتقال از باشگاه سوانسی در لحظات پایانی نقل و انتقالات زمستانی ظاهرا  از روی نیمکت به کارش ادامه می دهد.

در سوی دیگر برای آرسنال،آرسن ونگر در آستانه این بازی حساس با بحرانی از مصدومیت در خط میانی دفاعی تیمش روبرو شده و با این اوصاف او مجبور است تیمش را بدون کوشیلنی و توماس ورمالن به میدان بفرستد هر چند که سخت در تلاش هستند به این بازی برسند اما در صورتی که این دو بازیکن برای این بازی در دسترس نباشند از بین میگل یا سباستین اسکوئیلاکی، یکی در قلب خط دفاعی توپچی ها بازی خواهند کرد

توپچی ها همچنین کایرن گیبس و فرانسیس کوکیولین را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند در حالی که آرون رمسی بعد از دست دادن بازی دوستانه تیم ملی ولز برابر استرالیا در حال حاضر حضورش در این بازی مشخص نیست.

تئو والکان نیز در جریان دیدار دوستانه انگلیس برابر برزیل به دلیل مصدومیت جزئی بر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشت اما انتظار می رود در این بازی بتواند با آمادگی کامل از ابتدا در ترکیب اصلی توپچی ها بازی کند.


  آیا می دانستید؟
  • ساندرلند از نه بازی اخیرش در لیگ با متحمل شدن 4 شکست پنج بار تن به شکست داده و از 29 بازی اخیر تنها چهار برد داشتند ( 13 تساوی و 9 شکست ).
  • استیون فلچر در شش بازی این فصل 6 بار گل نخست بازی را برای تیمش به ثمر رسانده که از این حیث بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر جزیره محسوب می شود.
  • با این اوصاف استفانه سیسیگنون با 61 خطا بیش از هر بازیکن دیگری در این فصل مرتکب خطا شده است.
  • آرسنال در این فصل لیگ برتر جزیره 13 بار در دریافت گل نخست بازی مرتکب اشتباه شده که از این حیث بیش از هر تیم دیگری در لیگ می باشد.

  • توپچی ها همچنین در این فصل لیگ برتر جزیره شروع بسیار بد و ضعیفی داشتد، به طوری که اگر تنها بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر را در نظر بگیریم ارسنال در حال حاضر پس از منچستر سیتی با دو امتیاز اختلاف در رده دوم جدول حضور داشت
  • لوکاس پودولسکی (تصویر سمت راست ) در 10 گل این فصل آرسنال از 8 بازی اخیرش در لیگ تاثیر مستقیم داشته ( چهار گل و شش پاس گل ).


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391 ا 9:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.