چلسی - ویگان / تلاش بنیتس برای رهایی از فشار و اتمام پیروز نشدن ها


EPL; Demba Ba; Fernando Torres Newcastle United Vs Chelsea

  ترکیب احتمالی

 

چلسی
Chelsea FC
Turnbull
Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Bertrand
Ramires, Luiz
Hazard, Lampard
, Mata
Torres

 
ویگان
  Wigan Athletic
Al Habsi
Caldwell, Figueroa, Alcaraz
Stam, McCarthur, McCarthy, Beausejour
Espinosa, Di Santo, Maloney

سایت گل-دمبا با به دلیل شکستگی بینی ممکن است بازی شنبه عصر تیمش از هفته بیست و ششم لیگ برتر جزیره را از دست بدهد و در غیاب او ظاهرا فرناندو تورس از ابتدا در نوک خط حمله  به میدان خواهد رفت.پتر چک به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته اما احتمالا در این بازی تورنبول در درون دروازه قرار می گیرد.

با توجه به مصدومیتی که اشلی کول دارد شاید در این بازی به او استراحت داده شود پس از آنکه در جریان صدمین بازی ملی خود در دیدار دوستانه انگلیس برابر برزیل مجبور به ترک زمین مسابقه شد،بازی که با پیروزی 2-1 سه شیرها همراه بود در حالی که داوید لوئیس با وجود مصدومیت احتمال بازی او در این دیدار وجود دارد.

ادین ازارد پس از سپری کردن محرومیت چند جلسه ای که داشت حالا به ترکیب بازگشته در حالی که اوریول رومئو دست کم تا ماه ژوئن به دور از میادین خواهد بود.

در سوی دیگر کونه بهترین گلزن ویگان از جام ملت های آفریقا به ترکیب تیمش بازگشته اما شرایط او برای رسیدن به این بازی باید بررسی شود پیش از آنکه در ترکیب اصلی ویگان قرار بگیرد.

آنتولین آلکاراس و امرسون بویسی مصدوم هستند هر چند که امرسون در آستانه بازگشت به میادین است اما این بازی برای بازگشت ریو میایچی بسیار زود بوده و بن واتسون مصدوم به این بازی نمی رسد.انتظار می رود این دو بازیکن مصدوم در پایان فوریه شرایط بازی کردن دوباره را پیدا کنند.

از دیگر بازیکنان مصدوم ویگان می توان به آلبرت کروسات، فراسر فایوی،مایک پولیت یا ایوان رامیس اشاره کرد که در رابطه با بازگشت این بازیکنان به میادین هنوز زمان مشخصی تعیین نشده است


  آیا می دانستید؟
  • چلسی شش بازی از هفت مصاف اخیرش برابر ویگان در مجموع رقابت ها را با پیروزی سپری کرده.

  • آبی های لندن از پنج بازی اخیرشان در لیگ برتر جزیره با متحمل شدن یک شکست،دو تساوی تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده اند که باعث به خطر افتادن جایگاه سوم آنها در لیگ نیز شده
  • ویگان از 12 دیدار اخیرش در لیگ برتر جزیره تنها یک برد داشته.
  • ویگان در سه بازی اخیرش دست کم دو گل به ثمر رسانده اما در این بازی ها حداقل دو گل نیز دریافت کرده اند.
  • رافا بنیتس از 13 بازی این فصل در لیگ برتر جزیره 22 امتیاز کسب کرده،روبرتو دی متئو در حالی از کار برکنار شد که از 12 بازی 24 امتیاز کسب کرده بود.
  • خوان ماتا (تصویر سمت راست ) در 18 گل این فصل تیمش تاثیر مستقیم داشته ،زدن 9 گل و 9 پاس گل در 20 بازی که از ابتدا برای چلسی به میدان رفته.
  • ویگان سه تساوی از چهار بازی اخیرش کسب کرده از جمله تساوی در دقیقه 90 بازی برابر ساوتهمپتون در هفته گذشته.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391 ا 9:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.