انگلیس 2 –1 برزیل/ برد پس از 23 سال/رونالدینیهو قاتل سلسائو


سایت گل – انگلیس با نمایشی بسیار خوب توانست دو بر یک مردان لوییز فلیپه اسکولاری را در ویمبلی شکست دهد. این اولین برد آنها مقابل برزیل از سال 1990 تاکنون بود؛ یعنی چیزی نزدیک به 23 سال.

دو تیم به مناسبت سالگرد فاجعه مونیخ و مرگ 238 نفر در هفته گذشته در برزیل پیش از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت کردند و بازوبندی مشکی هم به بازو بستند.

رونالدینیو در صدمین بازی ملی خود به میدان رفت. او که حدود یک سال بود برای تیم ملی برزیل بازی نکرده بود می‌توانست گل بزند اما این‌گونه نشد. در دقیقه 16 بود که سانتر خود رونالدینیو به دست جک ویلشر برخورد کرد. پنالتی حاصل را رونالدینیو زد و جو هارت دفع کرد و تلاش مجدد رونالدینیو برای وارد کردن توپ به دروازه بی‌ثمر ماند.


اندکی بعد ویلشر اشتباهش را جبران کرد و با پاسی فوق‌العاده تئو ولکات را روانه دروازه حریف کرد. ضربه او را ژولیو سزار دفع کرد اما رونی در نزدیکی محوطه جریمه توپ را تصاحب کرد و با شوتی تماشایی توپ را از میان انبوه بازیکنان برزیلی وارد دروازه آنها کرد.

نیمار در اواخر نیمه اول در حالتی که تعادل چندانی نداشت از دوقدمی دروازه سانتر اسکار را به بیرون زد.

برزیل در دقیقه 48 بود که به گل تساوی رسید. گری کیهیل تلاش بسیار هم‌تیمی‌هایش را ناکام گذاشت و در نیمه خودی بیش از حد با توپ کار کرد. توپ را لوکاس مورا از او گرفت و آن را به فرد سپرد و مهاجم فلومیننزه با استپ و ضربه پای چپ زیبایش آن را به گوشه بالای دروازه کوبید.

لحظاتی بعد مدافعان انگلیس توپ را در حالتی نه‌چندان خوب به هارت سپردند. دفع او به اسکار رسید و او توپ را به فرد سپرد اما این بار ضربه فرد از بیرون محوطه جریمه به تیر برخورد کرد.

در نهایت انگلیس در دقیقه 60 گل دوم را زد. آروکا پاس بدی داد که توپ در نهایت به فرانک لمپارد رسید و او با ضربه‌ای استادانه از پشت محوطه جریمه با بغل پا توپ را به تور دروازه رساند. توپ ابتدا به تیر نزدیک‌تر برخورد کرد و سپس در نزدیکی تیر دیگر دروازه به تور نشست.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391 ا 12:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.