رائول و بازدید از کمپ تمرینی اسپانیا درقطر با فرزندانش


Spain's Raul Gonzalez - AlSadd - the inauguration ceremony Qatar Stars League season 2012-2013

سایت گل- رائول گونسالس بلانکو، اسطوره اسپانیایی باشگاه السعد قطر که این روزها در این کشور عربی فوتبالش را دنبال می کند همراه با فرزندانش به بازدید از اردوی تیم ملی اسپانیا که در قطر مستقر شده اند، رفت.

تیم ملی اسپانیا در حال حاضر برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل اروگوئه در قطر به سر می برد. رائول که به بازدید از اردوی تیم ملی اسپانیا رفته بود، فرزندانش را نیز به همراه برده بود و مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا به هر یک از 5 فرزند رائول یک پیراهن تیم ملی این کشور با پیراهن شماره 7 را که پدرشان بر تن می کرد را هدیه نمود.پیراهنی که در حال حاضر برتن داوید ویا، برترین گلزن تیم ملی اسپانیا می درخشد.

رائول گونسالس، همراه با فرناندو ایئرو به اردوی تیم ملی اسپانیا رفت و حدود یک ساعت را با ملی پوشان این تیم سپری کرد. رائول با سرخیو راموس عکسی به یادگار گرفت و با بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا شوخی هایی کرد.

بدین ترتیب رائول بعد از شش سال و نیم به اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشت. او در طول این مدت هرگز پیراهن تیم ملی اسپانیا را برتن نکرده بود و آخرین سرمربی ای که او را به تیم ملی دعوت کرده بود، لوئیس آراگونس بود که بعد از جام جهانی 2006 دیگر او را به اردوی تیمش دعوت نکرد ؛ دل بوسکه نیز در 67 دیداری که هدایت تیم ملی را برعهده داشت، نیز او را به تیمش فرانخواند. در جریان این مراسم رائول رفتار خوبی داشت ولی تمایلی با صحبت کردن با رسانه ها نداشت و فقط گفت که او و خانواده اش در قطر احساس راحتی خوبی دارند. در کنار رائول، خینس کارواخال، مدیربرنامه های او نیز بود.

رائول 102 بازی ملی برای تیم ملی کشورش برگزار کرده و به زودی در یک مراسم بزرگداشت که از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار می شود ، حضور خواهد یافت. او در کنار سایر بازیکنانی که بیش از 100 بازی ملی برای تیم ملی اسپانیا برگزار کرده اند حاضر خواهد شد؛ بازیکنانی همچون: کاسیاس، چابی، تورس، ژابی الونسو و پویول و البته آندونی سوبی سارتا

هدف آنخل ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا این است که این بازیکنان و بازیکنان سابق تیم ملی اسپانیا که بیش از 100 بازی ملی انجام داده اند را گرد هم جمع کرده و به آنها نشانی به یادگار بدهد. ویار خواهان آن است که در این مراسم میشل پلاتینی هم شرکت کنند و زمان برگزاری این مراسم در ماه سپتامبر که آخرین بازی تیم ملی اسپانیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برگزار می شود، خواهد بود.

foton


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 ا 12:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.