هلند-ایتالیا / لاله ها تشنه نخستین برد دوستانه برابر آتزوری


Netherlands Vs Italy:Robin Van Persie and Mario Balotelli

  ترکیب احتمالی

 
هلند

Krul
Van Rhijn, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi
Clasie, Maher, Strootman
Kuyt, Van Persie, Lens
 
ایتالیا

Buffon
Abate, Barzagli, Astori, Santon
Montolivo, Pirlo, Giaccherini

Candreva, Balotelli, El Shaarawy

سایت گل-لوئیس فن خال سرمربی تیم ملی هلند مجبور است برای بازی مهم چهارشنبه شب بدون بازیکنانی چون مایکل وورم،نایجل دی یونگ،اریک پیترز و لوسیانو نارسینگ به دلیل مصدومیت تیمش را برابر ایتالیا به میدان بفرستد

بخصوص آنکه بازیکنان مهمی دیگری از جمله مارتین استکلنبرگ،جان هایتینگا،رافائل فن در فارت،وسلی اسنایدر و آرین روبن به دلایل مختلف در این بازی حضور ندارند.

بنابراین انتظار می رود تا لوئیس فن خال تیمی نسبتا بی تجربه را برابر ایتالیا راهی میدان کند و هفت بازیکنی که کمتر از 25 سال سن دارند در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.دالی بلیند،اولا جان و جاناتان دی گازمن می توانند چهارشنبه شب نخستین تجربه ملی را در تیم ملی هلند تجربه کنند.

در سوی دیگر چزاره پراندلی در خط حمله نمی تواند جووینکو مهاجم مصدوم یوونتوس را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران برای این بازی در اختیار داشته باشد.

علاوه بر این بازیکنان دیگری از جمله جورجو کیه لینی،فدریکو بالزارتی،کریستین ماجو و کلودیو مارکیزیو به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند.



  آیا می دانستید؟

  • هلند و ایتالیا پیش از این 17 بار به مصاف یکدیگر رفته اند و هلند در سه مصاف اخیرش تنها یک بار برابر ایتالیا ( یورو 2008 ) به پیروزی رسیده.
  • جاناتان دی گازمن ( تصویر سمت راست )  می توانند به عنوان دومین بازیکن متولد کانادایی شناخته شود که از سال 1986 پس از جان فن د اسشیپ برای تیم ملی هلند به میدان رفته.
  • رابین فن پرسی تنها به دو گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد گل های یوهان کرایوف هلندی ( 33 گل ) برسد.
  • آخرین پیروزی ایتالیا برابر هلند در آمستردام به برد 3-1 سال 2005 باز می گردد اما در دو بازی پس از آن به ترتیب متحمل یک شکست 3-0 و تساوی بدون گل شد.
  • بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا در حال حاضر 13 بازی دیگر تا رکورد بیشترین بازی های ملی فابیو کاپلو (136 بازی ) برسد.
  • سالواتوره سیریگو،مارکو وراتی ( دو بازیکن پاری سن ژرمن ) و داویده سانتون ( بازیکن نیوکاسل یونایتد) تنها سه بازیکن تیم ملی ایتالیا هستند که در باشگاه های غیر ایتالیایی بازی می کنند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 ا 12:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.