امروز:یک بدون جانشین در آزادی!


سایت گل -  سید مهدی رحمتی تا قبل از بازی امروز شماره یک ایران بود . یک بازیکن بی جانشین  که اتفاقات و یک تصمیم عجیب او را از شماره یک دور کرد.
به گزارش گل با وجود غیبت رحمتی در تیم ملی   رابطه او با بازیکنان تیم قطع نشده است . دیشب حدود ده بازیکن تیم ملی با رحمتی تماس گرفتند و با او ابراز احساسات کردند که جایش در تیم ملی خالی است ولی در نهایت او در جمع ملی پوشان نیست .
رحمتی برای ابراز علاقه اش به تیم ملی و حمایت همبازیانش تصمیم گرفته است تا امروز برای حمایت از همبازیان سابق به استادیوم آزادی برود و به از تیم ملی حمایت کند .
شماره یک سابق و شاید بعدا(!)او در وب سایت خود هم به این نکته اشاره کرده است :"موفقیت تیم ملی ؛موفقیت همه بازیکنان ایران به شمار می رود و باعث خوشنودی مردم است .من هم به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی آرزو موفقیت می کنم و فردا هم برای حمایت تیم ملی به استادیوم خواهم آمد تا شاهد برد ایران باشم ."
یکی از بازیکنان دیگر  تیم ملی که شایسته حضور در این اردو بود و حتی در بازی های گذشته برای تیم ملی بازی هم کرده بود هم قصد آمدن به استادیوم را داشت که از این کار منصرف شد اما رحمتی بی تردید خبر ساز ترین تماشاگر امروز است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 ا 12:17 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.