شماره ی 1 ارثیه رحمتی به احمدی

رحمان احمدی امین منوچهری

سایت گل - سرمربی تیم ملی ایران در برنامه نود این هفته اعلام کرد که رحمان احمدی دروازه بان سایپا گلر شماره یک تیم ملی خواهد بود.
به گزارش گل ، کارلوس کی روش گفت :« من نمی خواهم درباره بازیکنانی که از تیم ملی خداحافظی کردند حرف بزنم. گلر اولم رحمان احمدی است و 3 گلر جوان هم دارم که برای آینده می درخشند. چرا باید درباره بازیکنی حرف بزنم که تصمیمی شخصی گرفته و من در تصمیمش سهیم نبودم؟ برای چه باید در این باره در مکانی عمومی حرف بزنم؟ این برداشت شماست که من از خداحافظی مهدی رحمتی استقبال کردم اما نظر محترم شما با واقعیت تطبیق ندارد.»
با این وصف علیرضا حقیقی به احتمال زیاد در بازی لبنان شماره 12 تیم ملی را بر تن خواهد داشت . البته او جنگ شدیدی با شهاب گردان خواهد داشت که حالا در سپاهان ریتم خود را بازیافته است .
احمدی که اولین بار در تیم شموشک نوشهر و در زمان سرمربیگری همایون شاهرخی به تیم ملی دعوت شده است ، بازی های ملی کم تعدادی دارد. او در زمان علی دایی در یک  بازی جانشین رحمتی شد .
بازی لبنان فرصتی برای این دروازه بان فصل پیش سپاهان است که در موقعیتی فوق العاده قرار گرفته است.جالب است بدانید هر سه گلری که از آنها صحبت شده است تجربه حضور در پرسپولیس را دارند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391 ا 13:0 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.