میلان 2 – 1اودینزه /شاهکار داوری جشن سوپر ماریو را تکمیل کرد


Balotelli in Milan-Udinese (Getty Images)

سایت گل – میلان توانست با برد دو بر یک در خانه مقابل اودینزه هم‌امتیاز با اینتر شود و در رده چهارم بایستد. آنها تفاضل گل بهتری داشتند اما به دلیل باخت در دیدار رودررو در رده چهارم هستند.

ماریو بالوتلی در اولین بازی خود با پیراهن میلان دو گل زد که البته یکی از آنها جنجالی بود. همه نگاه‌ها به خرید 20 میلیون پوندی میلان از منچسترسیتی بود و او هم با نمایش خود طرفداران را به وجد آورد. ابتدا قرار بود جیامپائولو پاتزینی بازی کند اما او مصدوم شد و بالوتلی در آخرین لحظه در ترکیب قرار گرفت. بالوتلی در همان ثانیه 35 چیزی نمانده بود دروازه حریف را باز کند اما ضربه‌اش با فاصله بسیار اندکی به بیرون رفت. میلان در نیمه اول مسلط بر میدان بود.


گل سوپرماریو در دقیقه 25 از راه رسید. استفان الشعراوی از روی خط عرضی زمین توپ را روی دروازه ارسال کرد و توپ پس از برخورد به بازیکنان به بالوتلی رسید و او هم با شوتی محکم آن را به گوشه دروازه فرستاد.

اودینزه که در نیمه اول خوب نبود در نیمه دوم عملکردی بهتر یافت و در دقیقه 55 بازی را مساوی کرد.

میلانی‌ها در نیمه خودی توپ را از دست دادند و موریل که فضایی عالی داشت توپ را به جیامپیرو پیتزی سپرد و او هم ضربه‌اش را زد که با برخورد به بازیکنان حریف وارد دروازه مارکو آملیا شد.

در دقایق پایانی بازی یک بار ضربه بسیار محکم نیانگ به تیر دروازه برخورد کرد. در لحظاتی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی به پایان می‌رسد، داور تکل توماس هورتو روی الشعراوی را که صحیح به نظر می‌رسید خطا گرفت و اعلام پنالتی کرد. بالوتلی آخرین ضربه دیدار را به توپ زد و آن را وارد دروازه پادلی کرد.

بازیکنان اودینزه به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند و داور در میان تدابیر امنیتی زمین را ترک کرد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391 ا 12:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.