والنسیا 1– 1بارسلونا/مقاومت در مستایا با چاشنیه شانس


Leo Messi - Barcelona

سایت گل – بارسلونا در خانه والنسیا به تساوی یک بر یک دست یافت و فاصله‌اش با رئال مادرید را به 16 امتیاز افزایش داد.

والنسیا با نمایشی قدرتمندانه توانست بارسا را متوقف کند و البته به نظر می‌رسید هر دو تیم از این نتیجه راضی هستند. والنسیایی‌ها در ضدحملات خطرناک بودند و بارسا اشتهای چندانی در گل‌زنی نداشت.

مردان ارنستو والورده در دقیقه 33 به گل رسیدند. سانتر روبرتو سولدادو را جرارد پیکه با سر برگرداند و دفع او به اور بانگا رسید و او هم با شوتی محکم دروازه ویکتور والدس را گشود. پیکه و آلوز دید والدس را گرفته بودند.


بارسا در دقیقه 39 گل مساوی را زد. ژوائو پریرا در حالی که پدرو موقعیت خیلی خوبی نداشت او را با خطایی آشکار در محوطه جریمه سرنگون کرد و لیونل مسی پنالتی حاصل را با ضربه‌ای بسیار محکم به گوشه بالای دروازه زد. این سی و چهارمین گل فصل او بود و او اکنون در 12 بازی پیاپی در لالیگا گل زده.

بارسلونا در نیمه دوم دو موقعیت عالی داشت، یکی پاس استثنایی لیو مسی از مرکز میدان که سسک فابرگاس را تک به تک کرد اما ضربه فابرگاس که با دروازه زاویه گرفته بود با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت، و یکی هم سانتر عالی دنی آلوز که داوید ویا، مهاجم تازه‌وارد بارسا آن را نتوانست به گل تبدیل کند.

والنسیا هم در دقیقه 89 فرصتی عالی یافت. علی سیسوخو که نمایشی خوب در این مسابقه داشت توپ را روی اشتباه بسیار بد جرارد پیکه گرفت و آن را روی دروازه ارسال کرد که ویکتور والدس با دو واکنش پیاپی فوق‌العاده مانع گل‌زنی بازیکنان والنسیا شد. دفع او روی ضربه سولدادو عالی بود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391 ا 12:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.