بایرلورکوزن 2–3 بروسیا دورتموند/زیبا,پرهیجان,نفسگیر اما همه چیز به سود زردها

Germany: Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund, Robert Lewandowski

سایت گل –آخرین دیدار هفته بیستم بوندس لیگا با دیدار تیم های رده دومی و سومی لورکوزن و دورتموند برگزار شد. پیروزی بایرن و نزدیکی امتیازی این دو تیم این بازی را حساس تر از همیشه کرده بود.

در نیمه نخست بوروسیا دورتموند بازی را به مراتب هجومی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه نخست بایری ها را با شوک مواجه کرد گل های رویس در دقیقه 3 و بلاژی کوفسکی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 9 شاگردان یورگن کلوپ را برای صعود به رده دوم امیدوار کرد.

در ادامه نیمه بازی لورکوزن تا حدودی به کنترل بازی پرداخت و در ضد حملات شانس های خوبی برای گلزنی نیز فراهم کرد که توسط آندره شورله و کیسلینگ از دست رفت تا دو تیم با گل های 10 دقیقه اول به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی به گونه ای دیگر بود مهمترین بازی بوندس لیگا در این هفته یکی از زیبا ترین بازی های این فصل نیز از آب در آمد بازی شناور دورتموند در کنار بی پروایی لورکوزن. بایری ها در شروع نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتند حملات پر دامنه لورکوزنی ها برای حفظ نائب قهرمانی در دقیقه 58 توسط اشتفان راینارت به نتیجه داد و یکی از گل ها را جبران کرد.

اما این پایان بازی زیبای هفته نبود تنها 5 دقیقه پس از گل اول بار دیگر اشتفان راینارت گل دوم خود و لورکوزن را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشانده شود. خوشحالی لورکوزنی ها بیش از یک دقیقه به طول نیانجامید و روبرت لواندوفسکی موفق شد بار دیگر در دقیقه 63 دورتموند را پیش اندازد البته بلاژی کوفسکی نیز می توانست خود را در این دیدار دو گله کند اما پنالتی دقیقه 70 را از دست داد.

دورتمون با این پیروزی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن به مکان دوم جدول صعود کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391 ا 12:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.