منچسترسیتی 2 – 2لیورپول/تساوی تلخ!


Steven Gerrard
Getty Images

سایت گل – منچسترسیتی در خانه مقابل لیورپول با نتیجه دو بر دو متوقف شد. به این ترتیب فاصله در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش یافت.

در این دیدار سه گل بسیار تماشایی به ثمر رسید و سیتی در هر حال توانست در دیداری که لیورپول تیم برتر بود به همان یک امتیاز برسد.

لیورپول می‌توانست اولین پیروزی فصل خود مقابل تیمی در بالای جدول را به دست بیاورد اما این اتفاق نیفتاد.

لیورپول بازی را عالی آغاز کرد اما در دقیقه 23 سیتی بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید. جیمز میلنر توپ را به محوطه جریمه برد و ژکو یازدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند.


گل تساوی پنج دقیقه بعد و با جنجال به ثمر رسید. دانیل استاریج با شوتی تماشایی گل تساوی را زد و بازیکنان سیتی می‌گفتند آنتونی تیلور زمانی که ژکو در زمین لیورپول روی زمین افتاده بود باید بازی را متوقف می‌کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد و ژکو هم پس از زدن گل بلافاصله از جایش برخاست و اعتراض کرد!

لیورپول در دقیقه 73 گل دوم را زد. استیون جرارد در فاصله حدود 25 متری توپ را گرفت و پس از استپ سینه با شوتی عالی به درون دروازه جو هارت فرستاد.

با این حال سیتی با گل بسیار تماشایی سرخیو آگرو باز را به تساوی کشاند. او در دقیقه 78 در حالی که په‌په رینا از دروازه بیرون آمده بود از نزدیکی خط عرضی زمین و از زاویه‌ای بسیار بسته گلی عالی را به ثمر رساند.

سیتی در ادامه بازی حاکم میدان شد اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391 ا 12:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.