منچستر سیتی - لیورپول/بازی دو سر برد برای شیاطین سرخ


FA Cup - Stoke City vs Manchester City,  David Silva

  ترکیب احتمالی

 
منچستر سیتی

Hart
Zabaleta, Nastasic, Lescott, Clichy
Barry, Garcia
Milner, Silva, Aguero
Dzeko
 
لیورپول
Liverpool
Reina
Wisdom, Skrtel, Agger, Johnson
Henderson, Lucas
Suarez, Gerrard, Sterling

Sturridge

سایت گل-نخست برای میزبان،ظاهرا این بازی برای بازگشت وینسنت کمپانی مدافع و کاپیتان منچستر سیتی زود است در حالی میکا ریچاردز پس از سپری کردن مصدومیتش از ناحیه زانو در آستانه بازگشت به میادین می باشد.

حبیب کولو توره و یحیی کولو توره هر دو به دلیل حضور در تیم ملی ساحل عاج و جام ملت های آفریقا برای این بازی در دسترس نیستند.بنابراین روبرتو مانچینی سرمربی سیتی مجبور به انجام چندین تغییر در ترکیب اصلی تیمش است.

فیلیپ کوتینیو برزیلی پس از آنکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از اینتر راهی لیورپول شد اختمالا از روی نیمکت ذخیرها تیمش را در این بازی حساس همراهی خواهد کرد در حالی که خوسه رینا پس از بازگشت به میادین در بازی برابر آرسنال می تواند در این بازی از ابتدا در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

آندره ویسدوم احتمالا در سمت راست خط دفاعی به کارش ادامه خواهد داد هر چند که احتمال می رود تا خوسه انریکه به ترکیب اصلی لیورپول بازگردد و از گلن جانسون نیز با وجود مصدومیت جرئی که دارد در سمت چپ خط دفاعی قرمزهای آنفیلد استفاده می شود.

مارتین کلی به دلیل مصدومیت بلند مدتی که دارد تا پایان ماه مارچ از همراهی تیمش محروم خواهد بود.



  آیا می دانستید؟
  • منچستر سیتی در هشت مصاف اخیرش در لیگ برابر لیورپول با متحمل شدن تنها یک شکست موفق به کسب دو پیروزی شده و 5 بازی دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده.
  • سیتی در شش بازی متوالی اخیرش در مجموع رقابت ها موفق شده تا دروازه خود را بسته نگه دارد،آماری که از آگوست سال 1999 برای آنها بی سابقه بوده

  • شاگردان روبرتو مانچینی در چنین زمانی نسبت به فصل گذشته پنج امتیاز و 18 گل زده کمتر دارند.

  • لوئیس سوارس با زدن 22 گل در مجموع رقابت ها در گل های زده این فصل لیورپول جزئی جدایی ناپذیر در تیمش محسوب می شود و از این حیث تنها استیون جرارد هم تیمی او با شش گل زده به او نزدیک است.
  • لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره بیشترین پاس های بلند دقیق را داشته ( 69 درصد ).

  • استیون جرارد (تصویر سمت راست ) تنها هافبک یا مهاجم از لیورپولی است که در تمام بازی های این فصل لیگ برتر جزیره برای تیمش بازی کرده.

  • شاگردان برندن راجرز در 11 بازی اخیرشان در لیگ موفق به گلزنی شده اند و تنها منچستر یونایتد با گلزنی در 12 بازی اخیرش از این حیث برتر هستند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391 ا 15:7 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.